Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

poes....

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 17:47
Poes is heel rustig weggegleden; hoe graag ze er nog wilde zijn, ze was moe.
ik heb haar mee naar huis genomen zodat het hondje afscheid van haar kon nemen en ik haar mooie vachtje nog even aaien. morgen middag zal ik haar begraven.

het enige dat ik lastig vond was huilen met een mondkapje; dat ding zat toen ik buiten kwam aan mn gezicht vast geplakt van de snot Confused

Dank jullie allemaal voor je aandacht en medeleven de laatste dagen, het was hartverwarmend Heart

Mutti als je iets van het ziekenhuis te weten wilt komen, kun je beter niet het ziekenhuis bellen want daar vind je geen enkel antwoord.
beter is het te vertrouwen op je eigen 'boeren'wijsheid, daarmee kom je het vaak het verst.
fijn voor je man dat haren wassen weer kan. je voelt je vaak toch het lekkerst als je weer gewoon onder de douche kunt stappen Smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 17:54
Heel veel sterkte, ik vind het altijd veel erger een dier te verliezen dan een mens. Overal in huis poesvormige leegtes.Ik vind het fijn dat je je hondje nog hebt, die vindt het niet erg, als je huilt. Zelf ga ik altijd naar zolder, muziek hard aan en loeien van het huilen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 18:44
Fijn dat het allemaal in rust is gegaan.
Heel mooi dat jij er zoveel vrede mee kan hebben.
Al zal het verdriet er echt wel zijn.
Het hondje zal nog wel gaan zoeken.

Een heel mooi gezegde vind ik (dit wordt vaak gebruikt als een persoon is overleden, maar waarom kan het niet voor een viervoetige huisgenoot?)
Achter de tranen van het verdriet schuilt de glimlach van de herinnering.

Sterke.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 19:52
Ik moet altijd dagen soms weken keihard huilen, daarna is er overal de stilte. En als ik op het terras zit terwijl de muizen me over de tenen rennen
dan stel ik meestal voor om weer naar het asiel te gaan. Vaak kies ik dan een andere kleur kat dan ik had, wat geen probleem is omdat er
vaak zoveel katten in het asiel zijn (hier in ieder geval wel).

Heel veel sterkte de komende tijd en heel goed dat je haar meegenomen hebt en dat je het met je hond gedeeld hebt - iets dat ik heel normaal vind.
En nogmaals heel veel sterkte en aai haar nog maar rustig net zo veel je wilt - doen wij ook altijd.

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 21:57
Fijn dat poes zo rustig is weggegleden. Ik wens je heel veel sterkte.

Misschien zou je wat haartjes kunnen bewaren en daar een engel van kunnen maken (het lijfje was van de haren en het hoofd was een kraal). Dit heeft een cliënt van mij gekregen van de dierenarts met de haartjes van de overleden hond. Het zag er prachtig uit
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2020 om 07:44
bijzonder en mooi jullie berichtjes Heart en warm. dank jullie wel Smile

heel mooi Lao-tse! en je hebt gelijk waarom niet voor een viervoeter?

ik ben echt een muziek junkie, ik verwerk alles met muziek; verdriet en vreugde.
dus daar heb ik gisterenavond ook ruim de tijd voor genomen.
huilen heb ik de afgelopen maanden al heel veel gedaan en de afgelopen weken/dagen nog meer
nu is er voornamelijk stilte en 'draai' ik muziek van John Rutter (klassiek/religieus) wat de vrede nog eens extra bevestigt.
en ook ik zal vandaag of morgen denken een muis te zien of een andere voor mij zeer goede 'smoes' hebben om weer een kat in huis te halen, daar ken ik mezelf goed genoeg voor Smile
zou die dierenarts in z'n vrije avond uren nog engeltjes zitten knutselen, vraag ik me af. dat zou wel bijzonder aardig zijn Thumbs Up maar ik zou het niet doen.

nogmaals heel hartelijk dank! jullie zijn me echt tot steun geweest Hug

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2020 om 09:23
Zo gelukkig mogen gaan daar zouden veel mensen nog iets van kunnen leren ,als de tijd daar is niets meer forceren.Poes is gelukkig met zo een baasje
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2020 om 09:44
De één neemt direct een andere kat of hond, de ander vindt dat niet kunnen. Ik denk dat de liefde voor een nieuw huisdier niets te maken heeft met de liefde voor een gestorven dier, het komt uit verschillende liefdesvaatjes. Je blijft houden van de herinnering aan de kat en je omarmt het nieuwe dier, dat je vrij snel ook liefde teruggeeft.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2020 om 10:27
Bij mij is de krater vaak zo groot dat ik even moet wachten, terwijl ik eigenlijk al acuut naar het asiel zou willen rennen. Dus ik wacht altijd eerst.
En dan ga ik met gezwinde spoed naar het asiel . . . 
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2020 om 10:33
 Iew LOL

ja ik ga ook niet meteen hoor en waarschijnlijk ga ik nooit. dieren komen meestal vanzelf in mijn leven, net als deze poes en haar broertje, die hadden echt mij uitgekozen Smile
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2020 om 09:43
hahaha, nu moet ik lachen om mijn bericht van gisteren.
zat er gisterenavond zo doorheen en het had maar weinig gescheeld of ik had naar Zwolle gereden en daar twee katten opgehaald Embarrassed
gelukkig ben ik niet zo'n held met rijden en al helemaal niet 's avonds laat
zo kun je toch nog eens de voordelen ervaren van je beperkingen Smile
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2020 om 11:02
Jaha, ik moet opeens aan Koot en de Bie denken, Zoek jezelf zusters, vind jezelf, wees en blijf alleen jezelf (of broeders)
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2020 om 16:47
Sterkte met het verlies van je poesje. 

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2020 om 16:48
dat is lief....dankjewel Francis
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 14:03
ik vond met computer opruimen nog zo'n leuke foto's van Poes, die kan ik jullie niet onthouden
over vreemde slaapplaatsen gesproken....LOL

Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 16:47
Poezen die zoeken soms de gekste plaatsen uit om te slapen

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 17:42
Te kleine dozen, juten tassen, die ze eerst moeten omgooien, in de keukenkast op het tosti=apparaat, in de woltas en dan flossen met de werkdraad. Maar nooit lang op dezelfde plaats, althans mijn katten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2020 om 16:19
Mooi zoals hij daar zit in de planten pot,als ik in de tuin bezig ben ligt mijn kat ook uitgestrekt in het zand en als er een kuil gegraven is ,dan is hij dolgelukkig en ligt er in te wentelen ,met gevolg dat ze het zand mee binnen brengt , och als hij maar gelukkig is he
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2020 om 16:44
Ik heb geen poes die zo binnenkomt

Ik vind het prima ,stoffer en blik ,klaar is kees
Hij komt nu net binnen van het houtzagen ,ik heb nog niet gekeken ,maar er zal best wat liggen .Ik heb wel gehoord dat hij zijn trui uitsloeg ,

Ik heb liever dat hij met zand en zaagsel binnen komt dan dat hij dat niet meer kan

Zo is het ook met dieren ik had de hond van mijn dochter een dagje ,dan heb je zand na een boswandeling en haren ,maar ook gezelligheid
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns