Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dubbele verticale mindering

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Chacha View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 05 Februari 2019
Locatie: België
Status: Offline
Points: 78
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chacha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Dubbele verticale mindering
    Posted: 29 November 2020 om 11:30
Kan mij iemand helpen met de beschrijving voor de afwerking van de V hals.
Beschrijving:
Neem aan de goede kant van het werk 177 st.op rond de hals en plaats 1r.st.aan de bassis van de voor-en rughals. Merk de 2st.

Br. in boordst.1/1 begin en eindig met 1r. st. en maak 1 DUBB.VERTICALE MIND. in ieder gemerkte st.om de 2nl. 3 maal

Alvast en fijne zondag
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2020 om 11:35
ik denk dat je deze zoekt:



Back to Top
Chacha View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 05 Februari 2019
Locatie: België
Status: Offline
Points: 78
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chacha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2020 om 11:48
Bedankt! Maar wat ik nog niet goed begrijp.
Begin ik met 1 av afhalen voor de gemarkeerde steek? En hoe moet ik het zien want de gemarkeerde st. verdwijnt toch. Sorry voor de misschien domme vraag maar ik berijp het nog niet echt Smile
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2020 om 13:31
ik ook niet Chacha en ik ben op dit moment te ongedurig om me erin te verdiepen maar er is vast een andere breister die er alles van weet.
succes Thumbs Up
Back to Top
Chacha View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 05 Februari 2019
Locatie: België
Status: Offline
Points: 78
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chacha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2020 om 14:23
Dit is de uitleg dat ik in de beschrijving krijg:

de 1e en 2e st. afh.zoals bij het r. samen br., de 1e van deze 2st.op de linkernld  weer opnemen door achter de 2e te gaan, de 3e en 1e st.r. samen breien, haal daarna de 2e st. over de verkregen st.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2020 om 16:17
De markering staat eigenlijk altijd tussen 2 steken in blijft dus altijd bestaan - het geeft een plek aan.
Als in het patroon niet super duidelijk staat hoe en wat, dan kun je het doen zoals het jou het beste lijkt, maar als je de overgang tussen 
voor- en achterpand markeert dan zou ik ze na en voor de markering doen, zodat ze aan de voorkant zitten.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns