Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Onze lieve Midnight

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2020 om 14:38
Sterkte... en gelukkig dat hij niet te veel heeft geleden.
Mijn moeder wou sinds ze op zichzelf woonde ook geen katten, maar toen kwam er een eenzame kat aangelopen... en tja, dan wil je het dier toch een huis gunnen.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2020 om 12:21
Oh Magtelt.....Hug wat afschuwelijk voor jullie!

en wat sterk en liefdevol ook dat je de les die je met Archie hebt geleerd nu kon gebruiken om 100% voor je dier te kiezen en je niet te laten misleiden door de dierenarts Heart petje af daarvoor!

in de hoop en het vertrouwen dat de muziek je ook nu zal helpen, heel veel sterkte!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2020 om 12:09
Sterkte met het lege huis en dat de buren maar vaak op vakantie mogen gaan.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2020 om 11:21
Wat naar allemaal Magtelt.
Sterkte met het lege huis.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2020 om 09:51
Ach Magtelt wat erg. Ik voel met je mee. Ik kan mij voorstellen dat je zegt: nu even niet. Wij hebben al jaren geen kat meer, mmar het liefst had ik er gisteren een. Het verstand zegt echter niet meer doen. Maar als er toevallig een katje komt aanlopen.....
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2020 om 09:15
Vorig jaar rond deze tijd moesten we Archie laten inslapen. De dierenarts, die voor onze eigen arts inviel, had ons valse hoop gegeven en zijn lijden nodeloos gerekt. We waren nog aan het wachten op testuitslagen, toen een abces in zijn bek openbrak en hevig begon te bloeden. Tegen de tijd dat we bij de dierenarts waren was hij al te veel verzwakt en had hij teveel bloed verloren. Zij was er niet zelf, weer een andere invaller heeft hem laten inslapen. Dus toen Midnight dezelfde symptomen vertoonde, zijn we naar een andere dierenarts uit de praktijk gegaan en hebben we meteen aangegeven dat we dit niet weer lieten rekken. Hij was in een week al zo verzwakt en afgevallen. Hij bewoog moeilijk, maar leek geen pijn te hebben. De arts was het er mee eens en hielp hem uit zijn lijden. Ineens is het huis erg leeg en stil. En na alle ellende die we met veel van onze katten hebben gehad, hebben we afgesproken geen katten meer in huis te nemen. Onze vaste dierenarts is met pensioen en ik heb inmiddels net zo weinig vertrouwen in dierenartsen als in huisartsen. Het is moeilijk om de goede te vinden, die je niet als melkkoe gebruikt en naar je luistert.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns