Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Onze lieve Midnight

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2020 om 09:08
Geen kat heeft ooit kritiek gehad op mijn uiterlijk of gedrag. Tegenspreken doen ze ook niet. Of klikken. Nou had ik daar bij cavia's en konijnen evenmin last van. De meeste cavia's piepen als een wiel, dat nodig gesmeerd moet worden, wij hebben er één gehad, die een zangerig geluid maakte.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2020 om 10:19
Ik hou erg van Bonnie en ze is familie, maar voor mij blijft ze een kat. En volgens mij is dat ook het voordeel, dat ze een kat is . . . 
Ze doet gewoon de hele tijd haar eigen ding en wij zijn haar personeel

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2020 om 13:41
hoe gaat het Magtelt?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2020 om 16:16
Best wel goed. Alleen heeft het huis een herinnering aan poezenvoetjes op de trap en bonsjes van een sprong op de grond. Ik hoor dat allemaal, maar daar glimlach ik om. Ik bedacht ook net, dat we met oud en nieuw geen avondklok of totale lock down meer nodig hebben van mensen- en kattenluikjes. Het was maar één keer per jaar, maar wat een paniek elke keer! Ik heb al veel dingen klaarstaan voor buren of kringloop, kattensofa, krabpalen, mandjes, reis- en slaap-, gehaakte dekens voor in de mandjes. De kattenbak staat er ook nog, daar zijn we zo aan gewend, dat we hem niet meer zien. Ton heeft het druk met de vogels buiten en ik zie de buurkatten drinken uit de vieze vijvertjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2020 om 18:58
Fijn dat het wel goed gaat .

Ik hoor af en toe nog het tikken van nageltjes op de plavuizen .

Maar ik moet eerlijk zeggen ,dat als het honden weer is ,ik blij ben dat ik er niet door hoef .

Overdag oppassen ,wil ik nog wel ,maar geen weken meer. Ik heb nog een fleece dekentje dat ik over mijn langharig kleed leg voor de haren en dat is het
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2020 om 17:50
Soms reden we 's avonds of 's nachts naar huis na de bioscoop, in de sneeuwjacht of regen, dan zag ik al die hondenuitlaters lopen. Oh wat was ik blij met de kattenluikjes, één in de voordeur, één bij de achtertuin, en één tussen huiskamer en hal, zodat ze overal konden komen. Op alle deuren kon zo'n u-vormige rubber deurstopper, dan was er een gaatje waar een fluwelen pootje de deur kon opentrekken. Nu kunnen die deuren gewoon dicht en dat is vreemd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns