Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

IJmuiden

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: IJmuiden
    Posted: 21 December 2020 om 20:32
wie is bekend in IJmuiden en wat vind je ervan?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2020 om 20:39
Puh ik ging er wel eens vis eten met een vriendin. Maar ik ben er niet zo bekend dat je verder iets aan mij hebt. Je zit onder de rook van
de hoogovens, niet echt gezond lijkt mij. In de zomer wordt het overspoeld door toeristen en net als Zandvoort zit je altijd een beetje klem
als je het hebt over bereikbaarheid.
Weet ik nog meer, de gemeente daar heeft geen gevoel voor humor, want de nieuwe sluizen gaan gewoon de IJmuider sluizen heten . . . of zoiets.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2020 om 20:55
die hoogovens en niet gezond hoor ik vaker maar Santpoort, Beverwijk en Velsen noord liggen er pal omheen en daar hoor je niks over gezondheidsproblemen

ik zou er makkelijk en veel goedkoper een huis kunnen huren maar ik ken het niet. ik kan er wel een keer gaan kijken, dat ben ik ook van plan.

zou fijn zijn als ik eerder wat dingetjes erover hoor door mensen die er familie hebben wonen of zelf hebben gewoond of er vaak komen....

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2020 om 23:08
Wat ik van IJmuidenaren weet is dat ze de naam hebben stug en afstandelijk te zijn.
Maar dat klinkt erg generaliserend, vind ik
Er zullen best leuke en warme IJmuidenaren kunnen zijn.

Maar eerlijk gezegd: mij trekt die plaats niet.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 09:35
De laatste keer dat ik er was zag je ook veel verkrotting, maar dat zegt niks - want de Pijp in Amsterdam is tegenwoordig ook hip en hopping.
Wat mij vaak stoort aan dat soort plaatsen is dat je er b.v. woont, maar dat je in je eigen plaats in de file staat of niet weg kunt komen omdat alle
wegen shocking klem staan. En je zit daar echt klem tegen het kanaal en de zee aan, met weinig wegen.
Er zijn vast meer plaatsen in NL waar je goedkoper een huis kunt huren.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 09:40
Ik weet ook niet of huren makkelijk is als je van buiten IJmuiden komt.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 09:43
ik wil wel graag aan de kust wonen en die regio sta ik al een poosje ingeschreven vandaar dat ik zo vaak als eerste kandidaat sta.
en ik vermoed dat het wat minder 'kakineus' is dan hier.
het gaat me niet om het goedkoop, het gaat me om een groene omgeving, rust, en het type huis.
en goedkoop en snel aan de beurt zijn bijkomende voordelen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 10:27
Minder kakineus dat is zeker, de kakineuzen wonen eromheen. En ook minder kakineuzen want een vriend van mij woont in Velserbroek.
Dat is ook leuk trouwens en ook groen en vlakbij de kust.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 13:33
ja leuk dat je dat zegt Iew, want ik sta voor Velzen-noord ook vaak eerste kandidaat. en voor Beverwijk maar dan heb ik het gevoel dat ik steeds verder afdwaal. Santpoort noord staat er ook wel eens op, dat lijkt me ook wel wat Smile Zandvoort is niet zo mijn ding en Haarlem daar twijfel ik over
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 13:46
Wijk aan Zee zal ook niet veel te huur staan denk ik.
Wel een heel leuk dorp
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 13:48
ik weet niet in welke regio dat ligt, van welk woningnet je dan lid moet zijn, bedoel ik
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 15:27
Naast IJmuiden zeg maar.
Noord Holland
kan je even googlen


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 15:35
midden kennemerland is het en ik ben lid van zuid kennemerland. zal een ander woningnet zijn
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 17:03
Als IJmuiden mag, zal Wijk aan zee ook wel mogen

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 18:55
Ik vind dat woningzoekenden landelijk moeten kunnen inschrijven. Stel dat je voor je huwelijk naar een andere regio bent verhuisd en later als weduwe/weduwnaar of pensionado/-da terug wilt naar je wortels? Of dat de kinderen overal verspreid zijn gaan wonen en je wilt bij één ervan gaan wonen in een leuke regio. Ik vind dat dat moet kunnen. Welke partij kunnen we daarvoor warm maken? In Amsterdam konden kinderen vanaf een bepaalde leeftijd zich al bij een woningvereniging inschrijven, maar dat was niet algemeen bekend. Er moet een eerlijk systeem komen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 19:10
elke regio heeft zijn grenzen Lao-tse en daar kun je niet buiten gaan. btw wat betekent Lao-tse eigenlijk? ik wil wel graag weten wat ik zeg Wink

dat wat jij wilt Magtelt, dat kan al lang
ik sta ook nog steeds ingeschreven in Amsterdam en ik heb ook nog een aantal jaren ingeschreven gestaan regio Den Haag. ik heb ook ingeschreven gestaan in Amersfoort en sta al een aantal jaren hier en in Kennemerland, vandaar dat ik daar nu kans maak op een woning.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2020 om 00:47
Als je staat ingeschreven kan je op de site waar je bent ingeschreven zien welke plaatsen kunnen.
Ik heb echt niet alle regio's in mijn hoofd.

Ik wil je het verhaal hoe ik aan mijn alias kom wel een keer vertellen hoor.
Is en apart verhaal, over mijn poes, een siamees.
Ik zal het verhaal schrijven en later plaatsen.


Verder kan je googlen op Lao-tse. Het was een filosoof en wijsgeer.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2020 om 09:26
ben benieuwd Smile

ik weet dat alle aangesloten gemeenten op het woningnet staan.
ik wilde alleen van andere mensen horen hoe zij IJmuiden vinden. mensen die er wonen of werken of er regelmatig komen of kwamen.


Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2020 om 11:18
Originally posted by carolina2 carolina2 wrote:

ik wilde alleen van andere mensen horen hoe zij IJmuiden vinden. mensen die er wonen of werken of er regelmatig komen of kwamen.



Ja, dat begreep ik wel hoor.
Maar jammer dat Wijk aan Zee er niet bij staat, het is zo'n schattig dorpje!

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2020 om 11:23
Als je op goegel maps kijkt en je bedenkt dat 3 kwart van het jaar de wind uit de zuid-west hoek waait, dan weet je waarom je niet in Beverwijk 
of Velsen Noord wilt wonen. 
Zie b.v. dit stukje in het Parool

Als je echt wat meer natuur en frisse lucht wilt, dan ga je volgens mij niet vrijwillig naast de Hoogovens wonen - zeker niet als je er niet economisch
aan gebonden bent.

Ik vond Haarlem heel leuk om te wonen, het is een provinciaal stadje en je hebt er ALLES.

Zandvoort heeft voor mij dezelfde bezwaren als Beverwijk, in de zomer wordt je overspoelt door toeristen en er zijn maar 2 wegen in en uit
dus je woont in een dorp maar staat wel shocking klem in de file als je opeens van huis moet of naar huis wilt . . . het enige voordeel is dat 
het niet pal naast de Hoogovens ligt.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns