Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

IJmuiden

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2020 om 11:46
Velsen en Velserbroek heb je heel veel geluidsoverlast van vliegtuigen.
Mijn zoon woont in Beverwijk, redelijk dicht bij de zwarte markt en hij heeft niet veel last van vliegtuigen.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2020 om 11:59
Ik woonde in Hoofddorp en had weinig last, ik werkte in A'dam Buitenveldert daar wandelde ik in mijn lunchpauze buiten, je kon alleen
geen gesprek met elkaar voeren . . . 
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2020 om 12:11
ja die hoogovens zijn wel een dingetje; daar wijst iedereen me op

Zandvoort is mij ook te commercieel. tenminste toen ik er nog kwam moest je bijna betalen voor zeewater langs je voeten LOL

De enige reden dat ik over Haarlem twijfel is dat ik het ook niet genoeg ken om te weten wat leuke buurten zijn. voor mij leuke buurten bedoel ik dan.
op het woningnet staat de vondelbuurt steeds beschreven als een zeer gewilde buurt en de indische buurt kom ik eenvoudig niet in.
ik heb overigens geen haast om te verhuizen hoor maar ik kan wel wat met je reacties
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2020 om 12:30
Haarlem is een hele leuke stad.
Is al een paar keer uitgeroepen tot stad met de meeste variƫteit in winkels.
Binnenstad is heel leuk om in te wonen, mits je geen auto hebt.
Maar daar kom je inderdaad zowat niet in.
Haarlem zuid/west is leuk.
De bomenbuurt ook.
Schalkwijk werd vroeger gezien als de "nieuwbouwwijk" met een negatieve klank, maar dat staat ook al weer 60 jaar, dus nieuw kan je wel schrappen. Ook daar zijn nu hele leuke buurten te vinden.

Vroeger ging ik altijd op de fiets naar het Bloemendaalse strand, Zandvoort was me te druk
en als je door fietste naar Pasnassia dan had je meestal wel een rustig stuk.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2020 om 12:31
Ik zou liever in de bomenbuurt willen wonen dan in de indischebuurt, ik vind het saaie straten
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2020 om 14:50
Ik vond Haarlem een verademing t.o.v. Amsterdam - je kon er op adem komen. Ik wist van te voren niet dat ik het zo leuk zou vinden.
Het is ook niet zo groot dat het onoverzichtelijk is.

Ik reageerde ooit heel enthousiast toen er ergens een nicht in de schoonfamilie daar studeerde, zo leuk daar. En toen kwam er uit een hoek
de vraag waarom ik dan niet daar woonde Confused Wat ik nogal boers vond en trouwens ook een domme vraag als je naar de geboortegrond van je huisband 
verhuisd bent . . . 
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2021 om 08:32
wie zei er ook alweer dat ik dan nog beter in Wijk aan zee kon gaan wonen?? Wink
door het nieuwe onderzoek van het RIVM gaat het balletje nu rollen. Iedereen is de vervuiling zat dus ik kan daar rustig naartoe verhuizen. de vervuiling....er wordt aan gewerkt Clap

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns