Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bloem

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bloem
    Posted: 09 Januari 2021 om 10:05
Gefeliciteerd met je verjaardag, Bloem, dat je nog vele jaren mag bloeien en handwerken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2021 om 10:16
wat lastig lijkt me dat, Bloem heten en op je verjaardag zien dat alles buiten bevroren is. misschien je naam veranderen naar kerstroos? Wink

nee onzinnetje hoor, gefeliciteerd Bloem Party
ik wens je een heel fijne, warme verjaardag en een mooi en creatief nieuw levensjaar
hiep hiep hiep, hoeraaaaaBeer

Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2021 om 11:20
Gefeliciteerd!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2021 om 11:50
Gefeliciteerd
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2021 om 14:35
Bloem ,gefeliciteerd


Machtelt , vannacht bedacht ik me ineens dat jij er ook weer een jaartje bij hebt en als ik het goed heb Ton ook .

Ook zo lekker achter elkaar .

Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2021 om 16:18
Gefeliciteerd 🍾🥂🥳
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2021 om 18:12
Heel hartelijk gefeliciteerd. Ondanks Corona een gezellige avond!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2021 om 19:47
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Bloem ,gefeliciteerd


Machtelt , vannacht bedacht ik me ineens dat jij er ook weer een jaartje bij hebt en als ik het goed heb Ton ook .

Ook zo lekker achter elkaar .



Ja, ik 24 en Ton 28 december, vorig jaar dus. Ton wil nu terug gaan tellen, ik wens hem veel succes. Hij is van 1944 en ik ben van 1947. Ik heb de hele maand december gesnoept, macarons, Ferrero Rocher chocolaadjes, kersenbonbons, cake, appeltaart, maar er is niets bij gekomen. De weegschaal is vast in de war.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2021 om 21:07
gefeliciteerd
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2021 om 19:24
bloem nog gefeliciteerd zie het helaas te laat 
maar niet minder gemeend

Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2021 om 13:59
Nog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2021 om 14:52
Bloem maak er een mooie dag van 🥞🍹
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2021 om 18:13
What do you want to do ?
New mail< id="mailtovensterclipboardEmailCopy">Copy< id="mailtovenstercopyTo">
Dank jullie wel voor de felicitatie's
ik kon in het weekend niet op het forum komen vandaar dat ik nu pas reageer.
zoals de vaste groep wel zal zijn opgevallen dat ik niet zoveel meer op het forum kom.
dat komt omdat ik met andere hobby's bezig ben. en eerlijk is eerlijk het is niet meer zo gezellig als 10 jaar geleden. maar dan kan ook aan mij liggen natuurlijk. 
maar ik kijk toch wel zeker 1 keer per week even rond.

oant Sjen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2021 om 19:28
Zo vergaat het mij ook Bloem. Ik vind het wel jammer. Ik denk dat het en komt door Facebook en doordat men inderdaad met andere dingen bezig is. Er zijn ook zoveel mogelijkheden tegenwoordig.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2021 om 19:46
ik herken dat ook wel, minder gezellig, maar dat verandert niet als ik dan maar weg blijf Smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2021 om 08:41
Een paar jaar geleden ontstonden er allerlei handwerkclubs online, toen zijn er een heleboel hobbydozen afgehaakt. Erg jammer, ik weet niet of die andere clubs groeien en bloeien. Ik heb in het begin nog wel geprobeerd om het gezelliger te maken, met vragen over andere hobby's, muziekkeuzes, boeken of zo maar gespreksondewerpen, maar meestal viel zo'n vraag gewoon weg als een dood vogeltje. En toen deed ik maar geen moeite meer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2021 om 11:05
volgens mij Magtelt, doe je nog steeds moeite en dat waardeer ik ook Heart
En jij ben niet verantwoordelijk voor het 'gezellig vinden' van anderen, dat moeten we met elkaar doen. En zoals ik al eerder zei, dat doe je niet door weg te blijven.

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2021 om 11:12
daarbij....
hoeveel mensen weten ons nog te vinden als ze met een brei/haakpatroon zitten? voor hen zijn wij DE oplossing  Lamp
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2021 om 11:34
Inderdaad Machtelt ,jij probeert vanalles .

Maar ik lees,wel maar niet speciale boeken .Ik vind aan muziek niets ,ik herken ook geen enkel soort muziek , het is een afwijking ,het heeft ook een bepaalde naam ,maar voor mij is muziek gewoon herrie .

Dus ik kan daar ook niet op reageren .
Soms heb ik het idee dat we een beetje over het handwerk hoogtepunt heen zijn , maar het kan ook zijn dat ze op een ander forum zitten zoals Lidwina schreef .
En je gaat niet op het ene forum hetzelfde schrijven als op het andere .


Het forum is niet ongezelliger geworden maar anders .
Vroeger waren er meer mensen met breiproblemen en kwamen we met elkaar tot een oplossing .
Misschien is corona er ook wel de schuld van .
Toch vind ik het zelf nog wel leuk om op het forum te lezen .En ik miste het toen het van de week niet lukte Ik ben er ooit op terecht gekomen omdat ik een patroon zocht van een geel speelgoeddier ,weet niet eens meer wat .Ik was verbaasd hoeveel hulp ik kreeg .
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2021 om 13:43
Ik kwam hier als beginnende haakster met een probleem. In mijn omgeving is er niemand, echt niemand die handwerkt. Dus ik vind het handig dat dit forum bestaat.
En het is leuk om creaties te delen met mensen die hetzelfde doen! :)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.407 seconden.
Lang Yarns