Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie heeft dit ook wel eens gehad ?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie heeft dit ook wel eens gehad ?
    Posted: 14 Januari 2021 om 15:03
Ik zou vandaag een pakje ontvangen via DHL .
Daar kreeg ik gisteren bericht van met een tijdlijn, eigenlijk had ik het al eerder moeten hebben.

Eerst tussen 10.00 en 15.00
Tijdlijn gaf later aan dat het pakje onderweg was en de tijdlijn werd uiteindelijk tussen 11.00 en 12.15 staan we bij u voor de deur .

Ben de deur niet uit geweest ,na 11.00 zelfs de kamer niet .

12.15 niets bezorgd ,naar tijdlijn gekeken stond er bezorgd 11.05 .
Buurvrouw gevraagd ,niets afgegeven en zij had ook geen Auto van DHL gezien terwijl ze om die tijd aan de tafel voor het raam koffie had zitten drinken .
Afzender van het pakje gebeld ,die hebben DHL gebeld en die houden bij hoog en bij laag vol dat het bezorgd is

De afzender van het pakje had een verhaal dat de bezorger wel eens op het verkeerde knopje drukt en dan het is bezorgd aangeeft
Beetje vreemd verhaal

De afzender zou er voor zorgen dat morgen alsnog het pakje bezorgd zou worden .De inhoud van het pakje moet ik morgen hebben ,Het zijn medicijnen die ik vroeger gewoon bij de apotheek kon halen ,maar er is besloten dat het met ingang van 1 jan 2021 op deze manier moest .
Ik had er al zo'n voorgevoel van dat het mis zou gaan .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2021 om 16:04
Ik had bij een tv winkel beha's besteld, de Comfybra. Alle gegevens genoteerd, betaald, het pakje zou na een week of anderhalve week bezorgd worden. Na twee weken gemaild, nou, het was al aangeboden aan de postbezorgende partner, na twee weken nog eens gemaild, ze zouden gaan kijken wat er mis was. Ondertussen aldoor van die mails waarin je je tevredenheid kon uiten, of niet. Ik meldde dan: Ze hangen nog. Afijn, uiteindelijk komt het pakje, gebracht door de gewone brievenbezorger, maar het kon royaal niet door de brievenbus. Het kwam uit België, dus de porto had veel hoger moeten zijn, nu was het Europese brievenbusport. Echt tevreden ben ik niet eens, het zijn van die volle-decolleté-proppers en ik zocht naar steun voor ouder wordende aanhangsels. Mooie leer voor de volgende keer.

Maar met medicijnen is het knap lastig, dat ze het zó doen. Onze apotheek belt aan en dan reiken we met gestrekte armen en hij draagt een muilkorfje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 10:35
Ik zie wel soms de DHL over de weg voorbij scheuren, terwijl ze eigenlijk bij ons even moeten stoppen - maar dan komt er gewoon
we bezorgen morgen te staan . . . 
Dus in jouw geval zijn jouw medicijnen waarschijnlijk bij een ander.
Bij ons staan nieuwe bodes ook vaak voor de deur met een pakket voor de buren, alhoewel ze verderop aan het pad wonen hebben ze
wel het lagere huisnummer . . . maar dat is wennen. Ze roepen sorry, racen alsnog naar achter en daarna gaat het goed tot de volgende nieuwe pakjesbode LOL
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 11:10
Ik heb eerst vanmorgen de leverancier gebeld en alles uitgelegd ,hoop dat het nu goed komt .
Kreeg gisteravond dus weer een tijdbalk voor nr 36 .

Ben van morgen naar nr 36 gegaan om te zeggen dat er weer een pakje kwam .Was niemand thuis ,naar de buren gegaan en uitgelegd ,dat mochten ze weer een pakje van hun buren van 36 aannemen ,het voor mij was ,dus nr 63 .

Een brief geschreven met uitleg en mijn tel nummer achter gelaten .
De buurvrouw van nr 36 zei : maak je maar niet druk is helemaal niet erg ,komt wel goed .

Ik weet dat ze het druk hebben ,maar omdat het een bepaalde code heeft is afgesproken dat het altijd dezelfde dag bezorgd moet worden .
Ik zie nu ook mijn tijdbalk ook niet meer .
Geen idee waar het pakje nu ergens uithangt en zie ook nergens hoe ik normaal contact met ze kan krijgen .
Misschien zijn ze door de wijziging van de leverancier ,helemaal in de war .,ben benieuwd of er nog iets komt
Waarom al die veranderingen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 11:48
Ton had een tijd geleden op marktplaats een modelautootje verkocht, geld binnen, pakje onmiddellijk gestuurd, trektreesnummer gemaild. Na dik twee weken had die man het pakje nog niet, hoewel het volgens trektrees bezorgd was. Afijn, de koper en Ton aan de bel trekken bij de post. Bleek later, dat die koper net verhuisd was en nog niet bekend in de buurt. Een buurvrouw had het pakje aangepakt en "niet geweten voor wie het was". Nou zijn naam en huisnummer stonden er duidelijk op. Als ik iets voor de buren aanpakte, gooide ik altijd een briefje in hun bus, ook al zou de postbode het ook doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 12:11
Het is weer gebeurd .

Krijg op de tijdbalk bezorgd binnen ,ik zag hem verspringen .
Jas aan naar nr 36 gelopen ,in de tuin gekeken .naar de buren gegaan ,niemand thuis .Achterom gelopen niets in de achtertuin .Bij de andere buren ,niemand thuis .Nog aan beide kanten bij een huis aangebeld .Bij een werd open gedaan ,maar die hadden niets aangepakt .
Een volgend huis namen geen pakjes aan voor buren .

Toen had ik er genoeg van .Zag wel een briefje aan de boom gericht aan honden bezitters .Er hing een camera en ieder die zijn hond daar liet poepen werd opgenomen en dat bewijs werd aan de politie doorgegeven .
Boete 95 euro .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 12:59
Ze moeten weten welke bezorger hier aan het jokken is. Misschien denkt hij dat het een soort drugs zijn en houdt hij ze zelf.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 13:46
Het is opgelost .

De mevrouw, bij wie ik van morgen om even over negen aan de deur stond en aan wie ik alles uitgelegd had ,kreeg het pakje weer aangeboden .
Ze heeft toen aan de bezorger uitgelegd, dat het op 63 moest zijn i.p.v 36

Hij heeft het toen weer mee terug genomen ,maar wel bezorgd aangegeven .
Hij kwam het net brengen .Ik heb hem duidelijk uitgelegd dat het beslist niet zijn schuld was ,maar van de afzender .Ik heb hem uitgelegd dat ik de verzender er al over gebeld had ,en dat het hopelijk nu goed gaat Het is altijd een beetje moeilijk uitleggen aan een niet zo goed nederlands sprekende nieuwe Nederlander ,en zien of hij het goed begrijpt .

Hij zou in iedergeval goed opletten ,als hij weer 36 had ,dat het dan 63 moest zijn .
Erg vriendelijk toch ?
Nu maar hopen dat ik straks geen pakjes ga krijgen die echt voor 36 bestemd zijn .
Anders moeten we maar tel. nummers uitwisselen .

En dit is nu ,volgens de ziektekosten verzekering ,goedkoper dan dat het eerst naar de apotheek gaat en dat die het dan hier brengt zoals het al jaren goed gaat .

Hij leek ook wel een beetje angstig ,alsof hij bang was dat ik een klacht in zou gaan dienen .
Ik heb hem dus nog maar eens duidelijk uitgelegd dat het zijn schuld beslist niet was.
Door de haast had hij alleen net even te vlug op het knopje gedrukt ,zodat ik " bezorgd" kreeg en die mevr is direct na het uitleggen weggegaan .zodat ik haar niet thuis trof .

Ben benieuwd of ik ook op de camera sta .Big brother ..
Het trottoir is daar erg smal ,dus er valt de hele dag wat te zien

Vroeger hadden ze spionnetjes ,maar dat waren huizen met 3 hoog boven .
Ik denk dat de politie wel wat anders te doen heeft als de avondklok doorgaat ..
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 17:29
Gelukkig dat het opgelost is. Ik wilde al komen met de suggestie, dat het pakje misschien in de papiercontainer ligt. Dat gebeurde bij ons nog wel eens, maar dan lag er een briefje op de mat: pakket in blauwe container.

Die spionnetjes kende ik in mijn jeugd, je zag overal in de straat ogen op je gericht. Een straat in een grote stad is net een dorp.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 17:47
Ik had nog de tijd tot Maandag uiterlijk Dinsdag ,dan komt de verpleegkundige om te prikken .

Ik zag me al in het weekend naar de huisartsenpost gaan ,of naar de apotheek van het ziekenhuis .

Ik kom uit Rotterdam Machtelt en daar had je die spiegels ook .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 18:47
Ik had planten besteld en kreeg ze ook niet aan ,gebeld en volgens hun was het geleverd ...nee niets gehad ,dan zijn ze het toch gaan opzoeken en het was ergens in Nederland geleverd,ze boden excuus aan en hebben alsnog nieuwe planten bezorgd ...ze weten wel wat er gebeurd maar komen er altijd niet voor uit ...spijtig
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns