Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Anna

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Anna
    Posted: 23 Januari 2021 om 09:47
In de nieuwe Anna staan leuke projecten, onder andere netjes om groente en fruit in te doen in de winkel. Ik heb er een paar, ook voor broodjes, maar je kunt er een heleboel gebruiken, omdat ze aldoor gewassen moeten worden. En zelfgemaakt is toch leuker. Ik weeg de groente of appels en plak het etiketje op mijn boodschappenlijst voor eventuele scancontrole. En daarna doe ik het spul in het zakje. Ik denk wel, dat ik ze in wit haak, dan kunnen ze op 60 of 90 graden gewassen worden. Maar voor appels of winterpeen zou ik ook groen en oranje kunnen haken.

Er staan ook haakcreaties met noppen in, kussens, babydeken en beer. Gebreide poncho, trui en vest, een das en leuke kussens, bijvoorbeeld met een bloemenwei. Ook is dat een leuk patroon voor een juten tas, lijkt me.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2021 om 15:48
Onze boekenwinkel is nog dicht . . . grrr alleen maar omdat in de grote steden de koopgoten vol stroomden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2021 om 08:31
IK heb hem bij Plus gekocht, naast de essentiƫle voedingswaren. Het is bijna het enige handwerkblad, dat zij verkopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2021 om 11:08
Dat ga ik dus echt niet doen, ik heb mijn puzzelboekjes nu rechtstreeks bij de uitgever gekocht en ik denk dat ik mijn eigen breibladen 
nog maar eens recycle - dat is zo wie zo leuk om te doen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2021 om 13:49
Ik heb op de puzzelboekjes lang geleden een abo genomen, de 6 en 7 sterren doorlopers. Op Aan de Haak en Marie's Poppenmode heb ik ook een abo, ik vind de meeste Anna's niet leuk genoeg voor mij. Maar deze beviel me. Van de kussenslooppatronen kan ik een patroon voor een juten tas maken. Een groene wei met grote margrieten, blauwe lucht erboven. En dan de margrieten in noppenpatroon. Er is gelukkig geen haakwet, die me voorschrijft een patroon naar de letter te volgen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2021 om 12:37
En nu ben ik tasjes aan het haken om plastic zakken voor broodjes en groente en fruit te vervangen. Ik heb al wasbare, nu komen er uit eigen katoenvoorraad meer bij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns