Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zijn we allemaal voorbereid?

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2021 om 09:04
Ja, bij macrobiotisch denk ik aan oogsten bij volle maan. Ik weet nog wel dat mijn oma protesteerde bij appel schillen: "Maar het beste zit onder de schil". Waarop zus wijsneus zei: "Ja oma, en het slechtste zit er op".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2021 om 09:48
Naast de boekwinkel waar ik in die tiid werkte ,was ook zo'n winkel begonnen .
Ik had altijd het idee dat de onbespoten wortelen die daar lagen stiekum weggehaald waren bij de supermarkt omdat ze daar niet meer verkocht werden ,maar stukken duurder .
De gezonde koekjes ,ik heb ze een keer gekocht , leken meer op karton .
Tot ik een keer mijn fiets pakte ,die voor de etalageruit stond ,en de muizen langs zag lopen .
De winkel moest sluiten ,maar wij hadden de muizen .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2021 om 18:59
Jakkes, muizen in een boekwinkel. Hebben jullie toen een kat binnen gelaten? Wij hadden in onze jeugd een benedenbuurvrouw, die geen kattenmens was. Maar soms vroeg ze of mijn moeder met Iwan, de Felix kater op de koffie wilde komen. Iwan liep door het huis en daarna zag ze geen muis meer. Voor een tijdje. Tot ze weer mijn moeder plus Iwan op de koffie vroeg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2021 om 20:25
Ja,een leenkat heeft het opgelost .

Maar de muizen kwamen uit die biologische winkel .
Toen die gesloten werd ,door wat toen nog de keuringsdienst van waarde was ,kwamen de muizen bij ons .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2021 om 20:35
Leesbeesten, dus.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns