Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie wat bewaart...

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie wat bewaart...
    Posted: 02 Maart 2021 om 13:01
Ik dacht dat ik geen speenkoordklemmen meer had, maar ik vond bij het opruimen nog 4 roze en twee zwarte, van Wibra. Ook piepers en rammeldingetjes van Wibra. Dus ik hoef voorlopig nog niet te mopperen, dat die winkel nog niet volledig open is. Ik gebruik mijn oude voorraad garens, zodat die ook nog eens op raakt, althans vermindert.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2021 om 14:35
Dat is het leuke van opruimen, je komt van allerhande leuke dingen tegen waarvan je niet meer wist dat je ze had. Dan zijn het net onverwachte cadeautjes
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2021 om 16:49
Dat heb ik ook met brei- en haakboeken, dan zie ik ineens allerlei patronen, waarvan ik niet wist dat ik ze had.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2021 om 17:52
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Dat heb ik ook met brei- en haakboeken, dan zie ik ineens allerlei patronen, waarvan ik niet wist dat ik ze had.


Herkenbaar! En dan denk ik: waarom blijf ik toch continue op internet zoeken naar patronen als ik al zoveel leuke heb liggen of opgeslagen heb op de pc?
Back to Top
Mirjam16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2021
Status: Offline
Points: 121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mirjam16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2021 om 08:52
Herkenbaar,ik wil ook eerst het garen opmaken dat ik nog heb maar dan zie ik weer een leuk patroon voor kussens die echt bepaalde kleuren nodig hebben en ik niet heb dus dan moet je toch weer kopen.
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2021 om 18:28
Gelukkig zijn Zeeman en Wibra dicht, want ik zie bij Zeeman allemaal nieuwe kleuren liggen. Maar ik heb geen zin om een afspraak te maken voor een tienminutenbezoekje aan een winkel.

Ik heb van een aantal mensen vuilniszaken vol garens gekregen, omdat ze stopten met hun hobby of een sterfhuis moesten opruimen. Ik deel met vriendinnen van de soos (nu niet meer helaas), maar nog staat de zolder vol. Knopen heb ik ook zat. Mijn moeder had een sigarenkistje als knopendoos, ik heb zon onderbedse rolbox vol.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mirjam16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2021
Status: Offline
Points: 121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mirjam16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2021 om 08:16
Via click en collect gaat het sneller.
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2021 om 09:46
Ja, maar moet je dan wol accepteren ook als het niet lekker aanvoelt?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mirjam16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2021
Status: Offline
Points: 121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mirjam16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2021 om 11:07
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ja, maar moet je dan wol accepteren ook als het niet lekker aanvoelt?

Nee maar omdat je het over Zeemen en Wibra had dan weten we denk ik allemaal wel wat voor soorten ze hebben en hoe dit aanvoelt.
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2021 om 12:01
Ja je ben van plan op te ruimen en dan kom je vanalles tegen .Het resultaat van het liedje is dat je gaat zitten lezen of kijken en aan het eind van de dag is er haast niets uit je handen gekomen .
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2021 om 12:12
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Ja je ben van plan op te ruimen en dan kom je vanalles tegen .Het resultaat van het liedje is dat je gaat zitten lezen of kijken en aan het eind van de dag is er haast niets uit je handen gekomen .

Hé, dat ken ik!LOLWink
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2021 om 20:36
ja! ik ook LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2021 om 09:16
IK kreeg een nieuwe boekenkast erbij. Voorlopig heb ik alle boeken alleen verplaatst en meer ruimte gegeven. Maar als ik echt weer ga sorteren op alfabet van schrijver of op categorie, ben ik nog jaren bezig. Omdat ik dan leesvoer opnieuw vind. En lezen is fijner dan opruimen. Ik heb mijn quiltromans al op volgorde gezet en ben ze één voor één aan het lezen. De breiromans had ik afgelopen jaar al weer doorgenomen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2021 om 10:15
Ik ben met de linnenkast begonnen .

Alles ligt weer netjes .
Heb net op de rand van het bed gezeten en er even van genoten .
Slopen in de bijpassende hoezen gestopt .
Een hele stapel witte slopen er naast vanwege de bloedneuzen van mijn man .
Is er soms iemand die behalve zout ,biotex soda Vanisch nog een goedmiddel om bloedvlekken uit witte katoen te krijgen ?

Zelfs met bleekwater lukt het niet .
Ik vind dat ik nu koffie heb verdiend ,lekker in het zonnetje ,wel binnen maar toch .

Fijne dag
Back to Top
Mirjam16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2021
Status: Offline
Points: 121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mirjam16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2021 om 11:08
Originally posted by Mutti Mutti wrote:


Is er soms iemand die behalve zout ,biotex soda Vanisch nog een goedmiddel om bloedvlekken uit witte katoen te krijgen ?
Zelfs met bleekwater lukt het niet .

Het klinkt gek maar mijn dochter sprayt vlekken in met de ontvetter van Wibra,even in laten trekken en dan wassen.Misschien helpt het ook tegen bloedvlekken.
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2021 om 11:51
Die heb ik inhuis ,zelfs een navulfles bedankt
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2021 om 14:55
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Dat is het leuke van opruimen, je komt van allerhande leuke dingen tegen waarvan je niet meer wist dat je ze had. Dan zijn het net onverwachte cadeautjes

Helemaal mee eens! Zo ben ik, tijdens mijn c.q. onze verhuizing, nog twee dozen tegen gekomen met Tupperware die nog nooit gebruikt is. Denk dat ik deze maar op Marktplaats ga zetten of heeft iemand hier interesse?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2021 om 16:55
Ik niet, maar Tupperware stopt in Nederland, dus er is vast vraag naar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2021 om 10:42

Helemaal mee eens! Zo ben ik, tijdens mijn c.q. onze verhuizing, nog twee dozen tegen gekomen met Tupperware die nog nooit gebruikt is. Denk dat ik deze maar op Marktplaats ga zetten of heeft iemand hier interesse?[/QUOTE]

heb je foto van wat je hebt ik zoek nog wel het 1 en ander
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2021 om 09:02
IK heb een paar bekers en bewaardoosjes van Tupperware en de slabak, waarvan ik nooit de deksel of de pen voor de krop gebruik. Ooit had ik de taartschep kado gekregen op een party, maar die is gebroken en vervangen door een kado-exemplaar van AH. Maar de hamburgerpers van Tupper gebruik ik heel vaak. Dan weer beleg ik hem met ontbijtspek, dan weer gaat er geraspte kaas tussen laagjes gehakt. Elke keer een andere burger. De emmer is zoek, maar die gebruikte ik op de camping voor de was. Soms zijn er in kringlopen nog Tupper spulletjes te koop of op de Waterloopleinmarkt in Ugchelen. Eens zullen die toch wel weer open gaan?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns