Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Phildar 702-T20-205

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2021 om 19:25
O vast wel, maar dit is standaard Phildar, de rondjes zijn omslagen en dat andere is 3 steken die tot 1 steek gaan, vandaar ook de 2 omslagen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2021 om 19:27
Ik moet altijd dan aan kernbommen NEE denken als ik dat symbool zie
Back to Top
Shadee View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Maart 2021
Locatie: Groningen
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Shadee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2021 om 19:59
Back to Top
Shadee View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Maart 2021
Locatie: Groningen
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Shadee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2021 om 20:06
Hallo Carolina. Hier de tekens.

Groet Shadee
Back to Top
Shadee View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Maart 2021
Locatie: Groningen
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Shadee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2021 om 20:13
Ik heb nu zelf een proef lapje gebreid en 122 st aangehouden. De meerdering heb ik niet gemaakt. Dan kom ik wel uit! Zou dit de oplossing kunnen zijn?
Back to Top
Shadee View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Maart 2021
Locatie: Groningen
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Shadee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2021 om 20:15
Ik heb gewoon alles genegeerd en gebreid volgens het patroon.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2021 om 20:31
dankjewel.

dat is m.i. altijd het beste wat je kunt doen, gewoon het patroon volgen zonder er teveel over na te denken. 'tijgers' en 'beren' ontstaan altijd in onze hoofden.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2021 om 08:26
Ik denk dat ze 123 steken wilden hebben zodat je echt 1 middelste steek zou hebben, maar op een heel pand met zo'n klein patroon ga je dat niet 
zien als je er 1 naast zit. Vooral ook omdat het patroon steeds links/ recht gaat.

Er zit straks, dat zag ik op de foto een groter patroon in, vlak onder de halsopening, daar wordt het opvallender als je naast het midden zit - 
dus als je straks daar bent moet je even je best doen om goed op het midden te mikken.

Van Phildar heb ik (door mij zeer gewaardeerde) stekenboeken, dus de meeste tekens van hen ken ik wel.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2021 om 09:00
Met al die verschillende fantasiesteken, heb je misschien verschillende aantallen steken nodig. Zodat je soms in de eerste naald van een fantasiesteek moet meerderen of minderen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Shadee View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Maart 2021
Locatie: Groningen
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Shadee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2021 om 09:20
Fijn al jullie berichtjes. Idd even oppassen met dat hartjes patroon. Indien nodig dan zou je altijd in de laatste nld, de nld voor dat je met het hartjes patroon begint, nog een steek kunnen meerden.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.340 seconden.
Lang Yarns