Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zomertijd

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zomertijd
    Posted: 24 Maart 2021 om 11:44
Vorig jaar werd er al in Europees verband geleuterd over het afschaffen van de zomertijd. Nu zou het toch HET moment kunnen zijn om dat af te schaffen, vanwege de avondklok. Die nu een uurtje later wordt gesteld, "omdat het een uur langer licht blijft". En hoe komt dat? Door de zomertijd

Hebben politici zulke andere hersens dan gewone mensen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2021 om 21:15
Magtelt ik geef je helemaal gelijk.

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2021 om 11:25
Omdat ze het met zijn allen niet eens kunnen worden . . . Maar ik zie het 's ochtends al steeds lichter worden, dus ik ben er klaar voor 
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2021 om 14:15
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Vorig jaar werd er al in Europees verband geleuterd over het afschaffen van de zomertijd. Nu zou het toch HET moment kunnen zijn om dat af te schaffen, vanwege de avondklok. Die nu een uurtje later wordt gesteld, "omdat het een uur langer licht blijft". En hoe komt dat? Door de zomertijd

Hebben politici zulke andere hersens dan gewone mensen?


Eeeuuuhhh... wat zal ik zeggen?
Back to Top
Mirjam16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2021
Status: Offline
Points: 121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mirjam16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2021 om 18:02
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Hebben politici zulke andere hersens dan gewone mensen?

Ik zeg van wel maar als je het aan de politici zelf zou vragen dan wordt het ontkent.LOL
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 09:04
Bij de verkiezingsfeesten en de bijeenkomst na de uitslag zag ik weinig mondkapjes. En jawel, de ene verkenner, die haar aantekeningen duidelijk bij zich droeg, heeft Corona. Dus haar bevindingen zijn uitgelekt, maar ze is al vervangen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 10:54
Ik stoor me aan die politici die zich zelf niet houden aan de voorschriften om besmetting te voorkomen. Je ziet ze met mondkapjes klungelen of helemaal geen mondbedekking dragen. Ze komen veel te dicht bij elkaar.

En al die overtredingen. De minister van justitie die een groot feest gaf zonder afstand te houden. De minister van financiƫn die zelf wel de binnenschaatsbaan op ging, wat voor ieder ander verboden was. De minister van volksgezondheid die in contact was met een besmet persoon, maar niet thuis blijft omdat hij dat niet nodig vindt. De bijeenkomst na de verkiezingen, waarbij ze allemaal veel te dicht bij elkaar kwamen en hun mondkapjes afdeden. https://vlierbloesem.wordpress.com/2021/03/22/pandemie-update-22-3-21/

Nu blijkt de ene na de andere besmet.
De mensen waarmee de "verkenners" hebben gesproken moeten nu thuis blijven.
Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 12:40
Nou er komt gewoon ongeveer dezelfde regering als we al hadden. Ondanks de schandalen rond de belastingdienst. En het achterhouden van informatie "om ambtenaren te beschermen". Lodewijk Asscher is immers afgetreden? Die krijgt gewoon de schuld van alle misstanden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 19:14
Ja, lekker makkelijk. Rutte lacht erom.
Tienduizenden mensen in de problemen, daar zit hij niet mee.
Wetten overtreden door de regering en overheidsdiensten. Geen probleem.
Kennelijk kan het VVD stemmers niet schelen. Ze kiezen voor criminelen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns