Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Jurk Flore nr 154

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Jurk Flore nr 154
    Posted: 08 April 2021 om 01:25
ik zou gewoon 2 steken samen breien, de volgende 2 samen breien en de lus van de eerste samengebreide over de volgende halen. (in feite zoals ge gewoon afkant maar dan 2 steken samenbreien).

In het filmke hierboven gaat het om minderingen want ge hebt nog een hoop steken over dan en als ge die dan de volgende naald gaat afkanten, vrees ik dat ge gaten gaat krijgen.
Back to Top
Westeneng View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 April 2021
Locatie: Soest
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Westeneng Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2021 om 13:15
Dank je wel voor je reactie. Ik ga het op die manier proberen
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2021 om 12:48
hallo Westeneng, welkom op dit forum Handshake

zou het kunnen dat ze dit bedoelen?
Back to Top
Westeneng View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 April 2021
Locatie: Soest
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Westeneng Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2021 om 11:46
Op het jurkje wordt een volant gebreid. Een strook eigenlijk . Nu staat er kant de steken 2 bij 2 af. Weet iemand hoe dat gaat?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns