Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Steen gevonden

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Steen gevonden
    Posted: 06 Mei 2021 om 16:24
Ik heb zo'n beschilderde steen tijdens een fietstocht gevonden. Op een picknickbank.
Ik herinner me ergens dat ik hier weleens mensen heb gezien die ze maakten... nou, als -ie van iemand hier is... Wink


Misschien maak ik er zelf ook een en dan leg ik hem op de plek waar ik deze heb gevonden. Dat lijkt me grappig.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2021 om 18:05
Het is begonnen met de eerste Lock Down .
Stenen zoeken ,beschilderen er ergens neerleggen .

Net als we dat toen met die beertjes hadden .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2021 om 11:44
Dat is een hele leuke steen, leuk hoor. Ik lees net een boek waar mensen een stenen huis maken, van te voren maken ze veel wandelingen 
en iedere keer nemen ze dan een mooie steen mee naar huis (moeten wel veel wandelingen zijn geweest)
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2021 om 11:47
Is dat in de Alpen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2021 om 09:06
IK Engeland en Schotland maken ze muurtjes van losse keien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2021 om 16:09
Het boek gaat over Vermont in Amerika, maar er zijn veel landen waar ze van plaatselijke steen huizen bouwen. Het boek zit vol met verwijzingen
naar andere boeken, vooral Engelse boeken naar mijn idee. Maar het was heel intrigerend. Ik heb best wel wat stenen in de tuin, maar voor een
huis is dat nooit genoeg LOL 
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2021 om 12:59
Mijn oom en tante zijn vrienden met een metselaar in de Alpen. Die maakt muren met van die platte stenen die je daar op kunt rapen.
Vandaar. Smile
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2021 om 17:42
Wat mooi die steen ,hier kom ik ook regelmatig een tegen ,ook boekjes ,dan verleg ik ze ook . Met de corona is iedereen toch veranderd en terug van het kleine genieten ...Toch iets positief
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.533 seconden.
Lang Yarns