Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Illegaal een hek plaatsen .

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Illegaal een hek plaatsen .
    Posted: 14 Mei 2021 om 13:21
Mijn schoonzoon was gisteren de hond uitlaten en werd niet goed .

Mensen die er ook liepen hebben mijn dochter gebeld en 112 en zijn bij hem gebleven .

De Ambulance kon niet bij hem komen want bewoners hadden illegaal over de openbare weg een hek met slot geplaatst .
Ze konden niets anders doen dan omrijden over het gras ,met de brancard over een bruggetje met van die nietjes door .

Het is geen doorgaande weg en die mensen zullen wel last hebben van geklier en dat je dan een hek zet begrijp ik wel ,maar als er dan geen ambulance door kan ben je wel dom bezig .


Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2021 om 14:39
Wat een schrik allemaal. Hoe gaat het met je schoonzoon?
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2021 om 14:48
Oh wat heftig! Hopelijk alles goed met hem? 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2021 om 17:18
Ik hoop dat het beter met hem gaat, maar zo fijn dat ze bij hem zijn gebleven toen hij zich niet goed voelde. 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2021 om 17:26
Hij mocht ' avonds om 23.00 weer naar huis ,maar kreeg de volgende dag een oproep voor een MRI scan . Nu is het afwachten op de uitslag .

Waarom ze dat niet doen als je toch in het ziekenhuis ben .?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2021 om 18:13
Omdat daar geen huisvrouwen werken. Dan gaat alles niet efficient. Het is waarschijnlijk te duur om de MRI toko 24 uur per dag te bemannen.

Ik vind dat de mensen van dat gesloten hek beboet moeten worden. Ze zouden minstens een telefoonnummer er aan kunnen plakken en aan komen rennen als een ambulance gehinderd wordt door hun hek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2021 om 19:58
Mijn dochter zou de gemeente ervan in kennisstellen Machteld ,en uitleggen wat er gebeurd is.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2021 om 20:46
Wat erg zeg. Hopelijk is de MRI scan goed gegaan en de uitslag niet al te ernstig.
Sterkte voor jullie allemaal en hopelijk moet dat hek weg.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2021 om 12:14
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Mijn schoonzoon was gisteren de hond uitlaten en werd niet goed .

Mensen die er ook liepen hebben mijn dochter gebeld en 112 en zijn bij hem gebleven .

De Ambulance kon niet bij hem komen want bewoners hadden illegaal over de openbare weg een hek met slot geplaatst .
Ze konden niets anders doen dan omrijden over het gras ,met de brancard over een bruggetje met van die nietjes door .

Het is geen doorgaande weg en die mensen zullen wel last hebben van geklier en dat je dan een hek zet begrijp ik wel ,maar als er dan geen ambulance door kan ben je wel dom bezig .




Ik vind dit gewoon schandalig. Hopelijk worden die mensen eens goed aangepakt!
Back to Top
Billius View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 Juni 2021
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Billius Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2021 om 10:11
I believe that you can go with a report to the court in such a case. It is unacceptable
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2021 om 12:26
??
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2021 om 12:33
Is dat Russisch?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2021 om 12:57
Het lijkt er wel op
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2021 om 15:12
ik moet eerlijk bekennen dat ik me steeds onveiliger voel op het forum door dit soort berichten.
wat moet iemand 'all the way from england' of verweggistan hier op een forum van een paar breiende oude vrouwen? welk belang kan daar achter zitten?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2021 om 17:48
Volgens het boek De kracht van breien was er in Belgiƫ in WO 2 een vrouwenverzetsgroep Alice, die codes van transporttreinen, die langs hun huis reden, inbreiden. En toen vrouwen sokken breiden voor soldaten in de kleuren van thuis, decreteerde de Britse regering dat zij die alleen nog in legerkleuren mochten breien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2021 om 19:46
In ieder geval heb ik gezien in zijn profile dat het een man is en dit is inderdaad Russisch (mijn buurvrouw is nl. Russisch en zij heeft zo'n tekstje bij haar whatsapp profile staan vandaar dat ik dit ken. Wat er staat? Geen idee! Maar hoe komt hij op dit forum terecht? Het moet inderdaad niet gekker c.q. onveiliger worden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2021 om 07:35
Hij reageerde in mijn topic "kostuumdrama" en zei dat hij in de oorlog had gevochten en niet van drama hield. Nou wat heeft ie dan te zoeken in een topic op een hobbyforum over iets dat drama heet? Welke oorlog zei hij er niet bij.

Die Engelse Billius had ook al iets te zaniken over niet van drama houden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns