boos |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5762 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal met jullie eens. Maak het ook vaak mee in de zorg. Snap niet dat ze de cliƫnten voor dat ze huur moeten betalen gaan inlichten vanaf die datum moet u gaan betalen. De meeste laten de post aan
familie over. Je kan dan altijd naar een ander uitleenpunt gaan dan heb je weer een tijdje gratis. Ik dacht dat dat 3 maanden is. Ze maken er gewoon misbruik van.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23641 |
Post Options
Thanks(0)
|
3 x kabinet Rutte en Nederland is geen verzorgingsstaat meer. En dan loopt CDA te mekkeren dat ze niet met twee linkse partijen in een kabinet willen. Natuurlijk niet, ze zijn bang dat Ploumen en Klaver de boel willen terugdraaien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik snap je woede, het is ook te gek voor woorden. De menselijke maat is al lang verdwenen bij veel organisaties.
Het doet me denken aan de spreuk ik de omdenk kalender van laatst: Waar regels zijn, stopt het denken. Goed dat je hiervoor opkomt! |
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
vandeweek was ik bij de 91 jarige toen de post kwam. dat is de rekening voor de huur van mijn douchestoel zei hij, 33,60. ik vroeg, die douchestoel heb je toch al een tijd, betaal je daar al die tijd 33,60 voor? vanmorgen
Vegro gebeld, daar is die stoel van. hij huurt hem al haast anderhalf
jaar, betaalde ruim 500,00. ik zeg, maar dan heeft hij hem toch al dik
en breed betaald?!! kunnen jullie niet iets in het computersysteem doen
zodat als de aankoopprijs aan huur is betaald, de incasso vanzelf stopt? nee daar gaan ze niet aan beginnen, daar moeten de klanten zelf op letten. allemaal oude, zieke of anderzijds beperkte mensen en
vorig jaar heb ik bij iemand anders met een rollator van een andere
thuiszorgwinkel hetzelfde meegemaakt. en als je belt doen ze net of ze
er van schrikken maar die persoon krijgt geen cent van het teveel
betaalde terug. vanmorgen die griet zei dat hij dan nog een
maand huur moet betalen, omdat ze die rekening al hebben verstuurd, en
dan is de stoel van hem. vorig jaar met die rollator kreeg ik
precies hetzelfde antwoord, toen ben ik er nog ingetrapt maar inmiddels
heb ik haar op mijn tanden. ik ben echt ontzettend boos hierover. vind het zo oneerlijk! heb een mail naar max meldpunt gestuurd en een mail naar het juridisch loket. benieuwd wat daar uit komt. |
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |