Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

boos

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2021 om 17:32
Ik zou het zo leuk vinden als ze achterstallig waren ,of iets anders verkeerd deden ze dan ook een boete kregen .

Ik kreeg gisteren voor de 3e keer een brief over het corona inenten
Een keer de oproep ,en nu voor de 2e keer een herinnering .

Zou je bij de derde keer een beloning krijgen ,als je toch komt ?

Voor de goede orde ,ik ben op 16 April voor de 1e keer geprikt en de 2e zou 2 Juli zijn .Ik heb geprobeerd te bellen ,maar ik kreeg als antwoord dat ik alles op internet kon vinden,dat het nu vreselijk druk was en verder bleef het stil .


Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2021 om 20:56
Ik heb zelf een cliënt die ook meerdere hulpmiddelen had geleend. Maar ook daar kwam net voor dat de drie maanden om waren de brief binnen. Gelukkig heeft de familie alles terug gebracht en met een ergotherapeut overleg gehad en samen met de ergo is er bij WMO een aanvraag ingediend en nu mag ze het blijven lenen zolang het nodig is, en in haar geval zal dat tot de rest van haar leven zijn. Is wel altijd een gedoe met die uitleenpunten. Ze verdienen dik geld omdat de meeste dit niet weten en dan maar gaan betalen. Je kan ook via een ander uitleen gaan lenen dan krijg je weer drie maanden gratis.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2021 om 16:01
Ik heb een half uur bij de dierenarts zitten wachten, omdat de dierenarts dacht dat ik op een andere vestiging een afspraak had.
Had ik korting moeten vragen ? Ik zie mezelf al een half uur te laat komen.
Ze gaf het afspraken systeem de schuld, ze dacht dat onze jager een afspraak op de andere vestiging had, zelf zou ik het logischer vinden dat de dierenartsin 
zelf zou weten waar ze haar dienst moet draaien . . . ipv dat ze gaat kijken waar de patient een afspraak heeft.
Met andere woorden ik vond de smoes flinterdun en daarnaast vond ik haar ook niet echt aardig overkomen, tsja. Hopen dat ik de volgende keer 
weer een ander heb, die me wel aanstaat.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2021 om 17:06
Af en toe word je dol van zulke mensen .

Ze leggen de schuld altijd bij een ander .
Dat afsprakensysteem ,werkt toch niet op eigenhoutje ?

Fouten maken kan iedereen ,maar biedt dan je verontschuldigingen aan ,daar wordt je beslist niet minder van .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2021 om 17:52
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik heb een half uur bij de dierenarts zitten wachten, omdat de dierenarts dacht dat ik op een andere vestiging een afspraak had.
Had ik korting moeten vragen ? Ik zie mezelf al een half uur te laat komen.
Ze gaf het afspraken systeem de schuld, ze dacht dat onze jager een afspraak op de andere vestiging had, zelf zou ik het logischer vinden dat de dierenartsin 
zelf zou weten waar ze haar dienst moet draaien . . . ipv dat ze gaat kijken waar de patient een afspraak heeft.
Met andere woorden ik vond de smoes flinterdun en daarnaast vond ik haar ook niet echt aardig overkomen, tsja. Hopen dat ik de volgende keer 
weer een ander heb, die me wel aanstaat.


Zat er niemand aan de receptie?

Daarom willen wij geen katten meer, dat gedoe met dierenartspraktijken, de smoezen en het vele testen voor niks, wat wel een hoop geld kost. En luisteren ho maar, al ken je je eigen kat het beste.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2021 om 09:45
De dame van de receptie zei dat de dierenarts eraan kwam en gebruikte de tijd om de ramen te zemen. We dachten eigenlijk dat het
zo lang duurde omdat de weg opgebroken was. En ze verontschuldigde zich ook, maar toch - het viel bij mij niet zo goed.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2021 om 14:20
was was er aan de hand dat je naar de dierenarts moest Iew? dat vind ik eigenlijk nog interessanter. wie was of is er ziek?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2021 om 13:42
De kat kreeg haar jaarlijkse enting en ik moest eens vragen of ik niet iets meer voor haar kon doen. Ze heeft niesziekte, maar de dierenartsin zei
dat is een herpes virus en dat gaat dus nooit helemaal weg. Je kunt alleen zorgen voor een maximale weerstand, meer niet. Dus goegelen wij visolie voor de kat
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2021 om 13:53
 Geek zit visolie niet gewoon in vis? geef je dat beestje af en toe een lekker stuk makreel, zij blij...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2021 om 14:34
Of een sardientje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2021 om 12:06
Zalmolie is te koop in net zulke flesjes als handzeep.

Ik ben altijd zo bang voot graten .

Ik heb zelf eens een graat in mijn keel gehad ,vreselijk .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2021 om 22:29
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

De kat kreeg haar jaarlijkse enting en ik moest eens vragen of ik niet iets meer voor haar kon doen. Ze heeft niesziekte, maar de dierenartsin zei
dat is een herpes virus en dat gaat dus nooit helemaal weg. Je kunt alleen zorgen voor een maximale weerstand, meer niet. Dus goegelen wij visolie voor de kat

Mijn kat  vindt de omega3 capsules van de Aldi lekker en dat is volgens de dierenarts ook heel goed voor katten.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2021 om 15:00
heel leerzaam allemaal.Ik heb mijn trippelstoel al sinds 1982 in huis. en heb ondertussen al drie keer een nieuwe gehad. gewoon in bruikleen.
oant Sjen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2021 om 16:51
Bloem ,ik denk dat ik mijn trippelstoel ook zeker zolang inhuis heb en ook mijn sta - op stoel en mijn tens apparaat .

Het zal wel iets met wetgeving te maken hebben .

Het krijgen van een geleidehond is destijds naar de ziektekosten
verzekering gegaan .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2021 om 17:25
lw1463 Hoe is het met de kat?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2021 om 14:27
Ze is zoals altijd, lekker tukken na een nacht vol nachtelijke avonturen. LOL
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2021 om 18:30
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ze is zoals altijd, lekker tukken na een nacht vol nachtelijke avonturen. LOL

Dus ze voelt zich niet ziek.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2021 om 19:22
Nee, ze is ok - maar ik heb zo'n medelijden met haar. Omdat ze altijd zo moet niezen en snotteren. Zelf rol ik ook niet in zelfmedelijden 
omdat ik zo moet niezen van de hooikoorts en zij blijkbaar ook niet.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2021 om 19:50
Mijn man heeft er ook vreselijk last van ,maar ik hoor hem er ook nooit over .


Ik geloof dat ik er meer last van heb .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2021 om 13:35
Ik heb het zelf ook, maar niet heel erg, vind ik zelf.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns