Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kitten

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kitten
    Posted: 01 Juli 2021 om 09:19
er worden dozen vol kittens aangeboden overal. en ik moet zeggen dat voor ons het idee van gezinsuitbreiding verleidelijk is.

tegelijk word ik heel boos van het uitbuiten van dieren; het is inmiddels een manier om snel wat extra geld binnen te halen Angry dus ik doe daar niet aan mee maar ja vanmorgen hoorde ik op de radio dat ouders ook wat extra verdienen door hun kinderen seksueel aan te bieden Dead Angry
geld is het grootste vergif in ons bestaan

een oudere kat zou wat mij betreft ook prima welkom zijn maar dan moet ik steeds 6 kilo uit m'n voliere plukken dus ik geef de voorkeur aan een kitten.

ik ga me maar eerst eens informeren hoeveel een castratie of een sterilisatie tegenwoordig kost
toen ik mijn vorige poes en katertje kreeg kon ik terecht bij 'stichting castraatje' maar ik twijfel of die nog bestaan.
die kregen geld van donateurs waarmee ze voor mensen met weinig geld de helft van de kosten betaalden voor castratie of sterilisatie
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2021 om 12:01
ik ben weer supporter geworden van 'verhuisdieren' en heb daar interesse getoond in een katertje Heart
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2021 om 13:23
Ik geef altijd de voorkeur aan iets oudere dieren uit het asiel, die hebben ook recht op een warme schoot en zijn ook lief
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2021 om 14:22
Leuk een nieuw beestje in huis. En idd uitkijken met broodfokkers. 
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2021 om 14:26
zijn het tegenwoordig niet (bijna) allemaal broodfokkers?
ik heb nu contact met een stichting, dat katertje kost 150,00. is wel al bij de dierenarts geweest, zijn eerste prikjes gehad. ze doen niet 'moeilijk', ik kan hem als ik kom kijken meteen meenemen. dat vind ik nogal vreemd haastig maar ik had zelf al aangegeven dat ik niet graag reis dus misschien is het daarom.
ik heb liever wat bedenktijd, tijd om even 'zwanger' te zijn, me voor te bereiden, verheugen, enz
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2021 om 14:27
ik ben het met je eens Iew, maar ook dar wordt flink geld voor een kat gevraagd terwijl er een overschot aan katten is Confused
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2021 om 10:04
als alles goed gaat ga ik vanmiddag bij 2 kittens kijken, hoera! of eigenlijk bij 6 maar ik wil er 2, daar zal ik mijn handen aan vol hebben vermoed ik Smile
wel spannend


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2021 om 11:10
Jaren geleden was een gesteriliseerd asielpoesje al rond de 100 euro, dat was ook inclusief de eerste injecties. Wij zijn voorgoed afgeknapt op dierenartsen en daarom nemen we geen dier meer in huis. Eerst een rekening van € 600 en een dooie kat, het jaar daarop wilde ze weer de hele riedel van bloedprikken, testje, oh hij wil niet laten prikken, dus narcoosje, en weet ik wat Archie nog meer allemaal al geleden had. Dat hebben wij Midnight, die hetzelfde had, bespaard, maar het inslapen was wel € 150,00. Ik mis Archie en Midnight verschrikkelijk, hun voorgangers ook, maar we beginnen er niet meer aan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2021 om 11:44
Ik ga zelf altijd liever naar het asiel voor een iets oudere kat (die dan hopelijk niet in de gordijnen hangt) maar het is je van harte gegund.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2021 om 14:15
ik heb het niet gedaan, de kittens waar ik bij keek. en ik heb besloten het even los te laten. de hele business eromheen maakt me op z'n zachtst gezegd kots misselijk.daar ga ik op geen enkele manier aan meewerken! Sick
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns