Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gezinsuitbreiding

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2021 om 12:45
Ze houden je lekker aan het werk ,en ik had toch al niet het idee dat je je verveelde .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2021 om 11:58
Magtelt en Mutti, dankjewel,
gisterenavond zijn ze even de keuken ingelopen waar ze de honden voer- en drink bak ontdekten en meteen helemaal erin terwijl ze net gegeten hadden LOL

vanmorgen een uurtje naar de tuin geweest, daar heeft ook alles dorst. die kruimels hadden al een schone bak en gegeten, gedronken en gespeeld, die sliepen.....dacht ik. komen we net thuis, dat hele kamertje ondersteboven LOL
elke keer dat ik de afgelopen weken in dat kamertje kwam dacht ik, ik moet het hier eens flink opruimen....zij hebben ervoor gezorgd dat ik nu geen smoesjes meer heb om het niet te doen Tongue
en dan hebben ze de vogeltjes nog niet ontdekt Wink
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2021 om 10:43
Dat je er veel plezier van mag hebben .

Ik ben meer een hondenmens maar dat wil niet zeggen dat ik een hekel aan katten heb .



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2021 om 09:13
Gefeliciteerd, het zal inderdaad heel gezellig zijn, met katten is er elke dag wel een vreugdevol of humoristisch momentje. En die had je al met de hond.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2021 om 21:45
ja hoor, we hebben gezinsuitbreiding; twee katertjes, wit met rode vlekken
en ze heten Tofu en Tempeh Big smile Heart
ze zijn nu de boel aan het verkennen. hebben al indiaantje gespeeld tussen mijn ongebakken aardewerk LOL en zijn echt heel schattig!
met de hond moeten ze nog wat wennen maar de hond is zo'n grote Schat, die geeft hen alle tijd en ruimte.
ik vind het gezellig Smile
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns