Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Frida

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14041
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2021 om 19:05
Dank jullie wel.
De ontwerpster haakt ook Mutti. En nee, het patroon is zonder de optie om een heel pakket met garen erbij te kopen.
Dat netjes werken is iets dat wij vroeger op school zo leerden. Dat schijnt tegenwoordig minder belangrijk te zijn. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8149
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2021 om 19:38
Vertel mij wat over netjes Lidwina .

Bij een knoopaanzetten ging je bij iedere knoop evenveel keren door de gaten van de knoop en de draden aan de achterkant werden nog een keer met festonsteken bijelkaar gehouden ,zodat je een keurig lusje aan de achterkant had .
Als je stiksteekjes borduurde ,moest er aan de achterkant een rechte streep komen .
Mijn hartsvriendin van de lagereschool ,ging naar de huishoudschool . Bij het strijken van zakdoeken moesten de zoompjes net tegenelkaar aanliggen .beslist niet opelkaar .
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14041
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2021 om 20:13
Mutti, van de dingen die ik toen geleerd heb, heb ik nog steeds plezier. Ik heb altijd op zusterscholen gezeten, ik moet zeggen met veel plezier. Natuurlijk waren er minder aardige zusters, maar dat heb je overal. Ik kijk met genoegen terug op mijn schooltijd. Ook al heb ik vaak en veel straf gehad. Was niet het braafste meisje. Beetje te bijdehand en te vlug met mijn mond.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns