Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Net gekocht

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Net gekocht
    Posted: 10 September 2021 om 17:39
Ik kan "nieuwe aankopen" niet vinden.

Ik heb witte wol gekocht om op verzoek van een medesooslid, met wie ik gesport heb, een babydeken, een speenkoord en een knuffeldoekje te maken. Daarnaast heb ik voor mezelf lila wol gekocht voor hetzelfde project, want het gaat om onze vroegere trainer, aan wie we veel te danken hebben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2021 om 19:37
https://forum.hobbydoos.nl/nieuwe-aankopen_topic40434_page54.html
Gevonden Magtelt. Maar laat maar lekker zo. We waren ondertussen al op blz 54. een nieuw begin is niet verkeerd.
Veel plezier met je aankopen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2021 om 12:50
Ik had het bericht al een keer gevonden .

Je dacht dat het voor een achterkleinkind was .

Geeft niets .Het is leuk dat ze zoiets aan je vragen .
En jij hebt er plezier aan om het te maken .

Knapt Ton al wat op ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2021 om 08:59
Ja, Ton heeft weer praatjes voor tien.

Het leuke was ook dat ik nu al weet dat onze vroegere trainer een baby krijgt, zijn vriendin dan. Ik ben aan het dekentje uit de roman Breibabes begonnen, heel simpel: blokken tricotsteek van 9 steken bij 12 pennen, met een rand van kleine blokjes van 3 steken bij 4 pennen. Ik heb op ruitjespapier van een vierkante centimeter een patroon getekend met middenin afwisselend grote en kleine blokken.

Ik moest wel een paar keer opnieuw beginnen, tellen is niet mijn sterkte. Ik had de steken opgezet met om de 9 steken een teller en toch had ik het twee keer mis. Ik neem aan dat ik tijd genoeg heb, als het allemaal nog geheim is en er nog geen scan is gemaakt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2021 om 09:12
Tellen is ook niet mijn sterkste kant , mijn man moet ook niets tegen me zeggen , want hij krijgt geen antwoord.

Als kind deed ik het met lucifershoutjes .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2021 om 17:08
Als ik stokjes haak, tel ik bij elke steek tot drie en dan is het stokje af. Maar hoe ik het voor elkaar kreeg om na 9 steken een tellertje aan de pen te hangen, en dan nog verkeerd uit te komen, weet ik niet. In ieder geval is het nu goed.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Fertuhai View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 12 Oktober 2021
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fertuhai Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2021 om 20:38
Luister, vrienden, als je financiĆ«le problemen hebt die je niet weet op te lossen, dan is het enige wat ik je kan aanraden om te proberen je aandacht te vestigen op deze site Bitcoin Revolution site, want het was hier dat ik erin slaagde om de beste plek te vinden waar je problemen met geld kunt oplossen.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2021 om 09:53
Fertuhai, s.v.p. stoppen met die opmerkingen. Dit is een hobbysite en niet om geld te verdienen etc.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns