Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ook gemerkt?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ook gemerkt?
    Posted: 15 September 2021 om 23:37
Heb ik dat nu alleen, of hebben jullie dat ook? Als ge iets gaat opzoeken en je klikt dan daarop, dan moet je eerst de koekies aanvaarden of je geraakt er niet meer in. Maar door al die koekies wordt de pc / leptop telkens trager. 

Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2021 om 08:38
Persoonlijk accepteer ik alleen de noodzakelijke cookies waar dat kan. Maar de websitebouwers maken het soms .astig om te vinden waar ik die instelling kan wijzigen voordat ik accepteer.

Je kunt cookies allemaal verwijderen en proberen zo je computer weer sneller te maken.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2021 om 13:33
Klopt en dan is er ooit een mededeling geweest dat er minder gebruik gemaakt zou worden van coockies. Helaas heeft iedereen dit verkeerd geïnterpreteerd en wordt er alleen maar meer gevraagd naar het accepteren van coockies. Ik accepteer alleen wat ik wil c.q. alleen wat ik noodzakelijk vind, als dit tenminste kan!
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2021 om 16:28
Ik haat die cookies ,en soms geraak je niet op de site als je ze niet aanklikt ,doe je het toch dan krijg je nog meer reclame, er zou een truk zijn om ze te verwijderen maar daar heb ik geen cocie verstand van
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2021 om 08:57
Het is al zo vervelend als je iets op google wilt opzoeken en dan eerst een hele lijst van advertenties krijgt in plaats van echte informatie. Bij bol.com wordt altijd gezegd, dat ze het hebben, maar als je dan probeert te bestellen, is het niet voorradig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2021 om 11:35
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Het is al zo vervelend als je iets op google wilt opzoeken en dan eerst een hele lijst van advertenties krijgt in plaats van echte informatie. Bij bol.com wordt altijd gezegd, dat ze het hebben, maar als je dan probeert te bestellen, is het niet voorradig.


Je kunt een ad-blocker downloaden op de PC. Dit heb ik op mijn privé PC ook gedaan en dat scheelt een hoop ergernis aan advertenties. Misschien een idee?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2021 om 08:22
IK zal vragen of mijn man dat kan, hij moppert er het meest over. Ik zoek gewoon naar de echte informatie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2021 om 14:39
Ik gebruik Firefox als programma voor internetten. Daar heb ik ingesteld: Alle cookies aanvaarden en direct weggooien.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns