Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Pull Syrielle

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Greta View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 September 2021
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Greta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Pull Syrielle
    Posted: 20 September 2021 om 12:00
In de herfstcataloog 2021- 2022 van Phildar staat
een pull Syrielle nr 19.
Mijn vraag naar Jullie toe is de volgende
Het patroon van de rug vanaf nld 65
daar moet je 2 tss de lussen meerderen
maar dan klopt het aantal st in de volgende
nld volgens mijn niet.
Hoop dat er iemand me kan helpen ik zit vast.
Alvast dank   
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2021 om 12:15
Zou het ook kunnen zijn dat je in de lus tussen 2 steken moet meerderen?
Ik heb het blad niet,weet dus de precieze tekst niet.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2021 om 13:01
Als je even laat weten hoeveel steken je in de volgende naald moet hebben kunnen we zien of de oplossing van Lidwina klopt .
Back to Top
Greta View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 September 2021
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Greta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2021 om 13:48
Het zijn 2 kabels van 10 st met daartss 3 st av daar de kabels opengaan naar links en rechts moeten die 2 meerderingen gebeuren in het patroon tss de 1st st av en tss de 2 en 3 st dan zpu ik 5 st hebben maar daar de kabels 1 st opschijven krijg ik er 7 ipv 5 volgens het patroon.
Ik moet steeds het zelfe aantal steken behouden wet nu niet van buiten hoeveel st ik precies heb, ben nie thuis nu
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2021 om 18:10
Ik had het plaatje wel gevonden met die zich splitsende kabels ,maar dat was alleen het voorpand ,het rugpand is dus het zelfde ?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2021 om 18:40
Ik heb het plaatje vergroot en die 3 steken tussen de kabels moeten er steeds meer worden en dat stuk wordt een dubbele gerste korrel ,klopt dat? .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2021 om 19:27
volgens mij is het gewoon een vertaalfout. Uw stekenaantal blijft altijd hetzelfde. En de kabels blijven ook hetzelfde. Het stuk tussenin wordt groter en de zijkanten worden smaller

Ik denk dat ze met die 2 'lussen' dus die 2 kabels bedoelen. En door die aan elke kant 1 steek op te schuiven hebt ge in het midden dus 2 steken meer. Dus 5, dan 7, dan 9, dan 11, ....

Ge moet dus niet extra meerderen, tenzij er ergens staat dat ge 2 steken moet minderen in die naald.
Back to Top
Greta View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 September 2021
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Greta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2021 om 22:26
Back to Top
Greta View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 September 2021
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Greta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2021 om 22:31
Het rugpand is gelijk aan het voorpand, ik moet 2 steken meerderen daar ik vooraan en achter 2 moet minderen .


Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2021 om 23:31
kunt u misschien het stukske waar het over gaat exact overtypen, met komma's en punten en al of een foto van het telpatroon hier zetten?

Want ik denk dat u bedoelt : ik moet 2 steken meerderen daar ik vooraan en achter 1 moet minderen. Als u er telkens 2 moet minderen dan wordt het aantal steken minder.

een foto kunt ge met imgbb (https://nl.imgbb.com/) en insluitcode bb code groot kiezen en de hele link die ge dan krijgt in het bericht plakken
Back to Top
Greta View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 September 2021
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Greta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2021 om 06:17
Originally posted by bep bep wrote:

volgens mij is het gewoon een vertaalfout. Uw stekenaantal blijft altijd hetzelfde. En de kabels blijven ook hetzelfde. Het stuk tussenin wordt groter en de zijkanten worden smaller

Ik denk dat ze met die 2 'lussen' dus die 2 kabels bedoelen. En door die aan elke kant 1 steek op te schuiven hebt ge in het midden dus 2 steken meer. Dus 5, dan 7, dan 9, dan 11, ....

Ge moet dus niet extra meerderen, tenzij er ergens staat dat ge 2 steken moet minderen in die naald.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2021 om 09:11
Als je er 2 moet meerderen en 4 moet minderen ,krijg je minder steken dus dat klopt niet .
Moet je dat iedere pen doen ?

Ik denk dat je echt het stukje hierneer moet zetten .zoals Bep vraagt .
Back to Top
Greta View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 September 2021
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Greta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2021 om 14:59
Doorsturen lukg niet, heb zelf wat uitgetekend zal wel lukken.
Aan ieder dank je wel voor de snelle reactie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns