Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

de grote kleine treinencompetitie

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2021 om 14:46
is 't waar? staand de radioprogramma's niet meer in de gids? ik heb al heel lang geen gids in handen gehad.

leuk dat je er ook van hebt genoten Smile
ja die meneer van groen kon niet zo goed tegen zijn verlies.

ik vermoed dat het steeds op woensdag komt
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2021 om 13:14
Ik zag het toevallig en vonf ze alle drie fantastisch .

Ik vond het alleen jammer dat die mijnheer van

het groen team een beetje moeilijk deed ovet de uitslag .

Dat heb je nu eenmaal met jury uitslagen .

Ik heb geen idee wanneer het weer is , als het langs komt zal ik er wel naar kijken . Maar het is hier net als bij Lidwina ,echt tv kijken doen we niet .De gids kan net zo goed weg . Laatst wilde ik een radio programma opzoeken ,toen kwam ik et achter dat die er niet eens meet in stonden
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2021 om 10:26
ik heb helemaal geen tv maar hiervan had ik vooraf op de radio gehoord en keek er echt naar uit Big smiledan kijk ik op de computer.
wat ik zo fijn vind aan dit soort programma's is dat ik dan mensen vol passie aan een hobby bezig zie. een passie die ik zelf ook heb als ik met iets bezig ben en die ik maar weinig zie in de mensen om me heen. daar voel ik me soms een beetje eenzaam door, dat niet kunnen delen van die passies.
en dan is zo'n programma geweldig!
buiten nog dat er gewoon prachtige dingen werden neergezet, heel fantasierijk! en dingen waarvan ik niet eens had gedroomd dat het bestond....dat treintje dat een vonkenregen in de wielen kreeg toen het de op hol geslagen trein moest afremmen....geweldig! die vrouw die van die balletjes 'even' een ufo bedacht en maakte maar ook daaronder een veldje met graancirkels....nou.....prachtig!!

ik hoef het verder niet uit te leggen he; ik ban fan LOL

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2021 om 10:45
Toevallig gisteren even het jury beraad voorbij zien komen en heel even een gedeelte gezien. Lijkt mij leuk geweest, maar wij kijken bijna geen tv. Sport en dat meer als bewegend behang. Beiden bezig en af en toe kijken.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2021 om 10:10
Ik heb gisteren ook gekeken omdat mijn man ook aan modelbouw treintjes doet en ik al regelmatig met hem naar beurzen/tentoonstellingen ben geweest; ook in het spoorwegmuseum in Utrecht. Als je ziet hoe men alles zo op schaal en zo klein kan namaken, gewoon geweldig. Maar... er gaat heeeeeeel veel tijd inzitten.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2021 om 21:48
Wauw, wat leuk vond ik het leuk om naar te kijken zeg!
al die dingetjes die die teams bouwen alle gras en boompjes en struikjes. al die effecten! ik vond het prachtig!

en jullie?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.421 seconden.
Lang Yarns