Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

November lady

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: November lady
    Posted: 09 November 2021 om 19:43
November lady houdt van breien. 
Omdat ik haar vestje zo schattig vind heb ik daar een extra foto van gemaakt. Van de ene mouw naar het uiteinde van de andere mouw is het 16 cm. De totale lengte is 9 cm
En omdat ik het breien niet kan laten nog aan een andere Kal meegedaan. Snowbird met natuurlijk een katje in dezelfde stijl. De sjieke naam van de snowbird is Junco. Hij komt voor in bijna heel Noord- Amerika tot in Canada. Ik las echter dat er een paar jaar geleden eentje gespot is in Gent.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2021 om 21:19
wauw dit is weer een mooi dame geworden. Prachtige kleren. En de haren zijn ook geweldig. Hoe doe je dat toch altijd ? Allemaal even mooi. De kat ook weer prachtig net als de andere kat en de vogel. Mijn complimenten weer.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2021 om 21:45
ik houd wel van november en deze dame straalt precies uit waar ik van houd, gezellig met die hartjes op haar vest, een knot wol (nu weer alle tijd voor) en de breinaalden in haar hand....
zelfs het katje ziet er heel gezellig uit Heart
petje af!
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2021 om 09:36
Alweer zo'n schattige dame. Geweldig!
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2021 om 11:59
Ik ben het met je eens, dat is een schattig vestje. En dat kleine knotje wol. Thumbs Up
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2021 om 19:44
Dank jullie wel. Deze keer hoefde ik niet lang na te denken hoe ik poes zou breien, dat moest het vestje worden.
Het vestje is van boven naar beneden gebreid, het katje van beneden naar boven. Dus het patroon omdraaien, anders zouden de hartjes ondersteboven staan.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2021 om 09:05
Prachtig
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2021 om 19:18
Dankjewel Geerlig.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2021 om 20:34
nog even gauw een bolletje wol en breinaalden 
en dan kan november lady aan de slag
misschien gaat ze wel eens sjaal breien voor de kat
heel mooi allemaal weer 
en de vogel en de kat ook al zo prachtig 
snowbird en snowcat

Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2021 om 19:55
Lief
groetjes Loes
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns