Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tips kwa patronen voor (denk) bandgaren

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Tips kwa patronen voor (denk) bandgaren
    Posted: 22 November 2021 om 11:23
Hoi allemaal ik heb een tijdje terug heel veel garen gekregen en daar zat onderstaand garen ook bij. Ik denk dat het band of lintgaren is.
Ik heb al een beetje gezocht maar kan nog niet echt patronen er voor vinden. Hebben jullie misschien tips voor patronen of iddeeen wat leuk is om hier mee te haken.

Dank je wel alvast😊

Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2021 om 13:41
Volgens mij kan je er alles mee maken wat je wilt, alleen geeft het dan een ander effect omdat het garen plat is.


Kijk naar de plaatjes.
Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2021 om 13:59
Hmm ok.. dan maar wat leuks opzoeken en aan het haken slaan haha en kijken hoe het er dan uit komt te zien
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2021 om 14:31
Ik zou er een interieurding mee maken.Geek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2021 om 16:03
Ik denk ook tasjes of portemonnees. Action heeft knipsluitingen, bijvoorbeeld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2021 om 17:20

Ben begonnnen aan een kerstsok 😁 misschien nog ietsje vroeg, maar wij doen niet aan sinterklaas omdat geen kinderen hebben
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2021 om 17:59
Op onze soos zitten kaartenmaaksters al in de zomer aan Kerstkaarten te werken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns