Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Garen gezocht!

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Garen gezocht!
    Posted: 03 Januari 2022 om 13:44
Heel veel succes met jouw zoektocht!
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2021 om 22:11
ik ken het niet Breimeisje.
op marktplaats wordt wel veel garen aangeboden, misschien zit het daar bij?
en je hebt ook nog http://www.2ehandswolwinkel.nl misschien kun je het daar vinden.
succes Thumbs Up
Back to Top
breimeisje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 30 December 2021
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breimeisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2021 om 17:16
Hoi! Ik zoek dus garen in de kleur rood. Ik ben er al mee bezig, maar ik weet niet meer hoe de garen heet en waar het precies van is, wat voor materiaal.
Wel weet ik nog dat het in een streng zat, en het is voor pen 6/7. Het is niet rood rood, maar zacht rood en het lijkt alsof er alpaca in zit. ik heb het in 2017 gekocht. Ik weet ook nog dat de garen een rood label heeft. In 2017 dus gekocht en ook in dat jaar hoorde ik dat de maker ervan oid was overleden en het nog de vraag was wie er mee door zou gaan. ik denk niemand, omdat ik het nergens meer kan vinden, maar misschien tot wel maar onder een andere naam.

de kleur van de garen lijkt exact op Isager alpaca 2-21, maar deze is te dun helaas. Maar het lijkt er erg enorm op!!

Weet iemand misschien over welk merk garen ik het heb? Het hoeft niet perse nog te koop te zijn!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns