Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Boldocynara

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2022 om 13:59
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Kent iemand misschien Boldocynara van Dr. A. Vogel? Ik loop al 4 maanden de deur van de huisartsenpraktijk plat met maagklachten, opgezwollen gevoel, pijn in de ribbenkast, buikpijn en dat soort klachten. Niet heel ermstig, maar op een gegeven moment wil ik dat het ophoudt. Ik heb al ontlastingonderzoek gehad (geen maagzweer), een coloscopie (één poliep, niet kwaadaardig) en vandaag een echo, niets gevonden, hoogstens wat vet in de lever.

Ik heb niet zo'n zin in pillen van de apotheek, omdat ik snel last heb van bijwerkingen, waar de arts ongeduldig van wordt. "Lees de bijsluiter dan niet. Iedereen heeft wel eens ergens last van."

Ik ben dus zelf op zoek naar huismiddelen of in de drogist verkrijgbare middelen tegen dat constante misselijke gevoel en de opgezwollen maagstreek. Als iemand een suggestie heeft, hoor ik die graag.


Misschien kun je Iberogast proberen? Mijn schoonzus zegt dat dit helpt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2022 om 10:00
Ik kreeg de tip, dat het lactose-intolerantie kan zijn. Ik had alleen last na de lunch, havermelk, boterhammen met boter en kaas, leidse kaas of brie. Nu ben ik aan het uitzoeken wat ik niet moet eten, één voor één. 's Morgens eet ik ontbijtgranen en zaden in yoghurt en dan heb ik geen last. Na het warme eten ook niet. Bij elke maaltijd eet ik wat fruit.

Ik dacht dat je geboren wordt met een voedselintolerantie, maar het kan, net als allergieën, op latere leeftijd voorkomen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2022 om 14:53
Het kan ook zijn dat je op oudere leeftijd gevoeliger wordt voor bep dingen .
Dan ben je niet ineens volledig intolerant .

Dan is het inderdaad een geval van uitproberen .
Ik hoop voor je, dat je er achter komt en je van dat rotgevoel afkomt .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2022 om 15:27
......Ik dacht dat je geboren wordt met een voedselintolerantie, maar het kan, net als allergieën, op latere leeftijd voorkomen.....

ja, ik heb vaker gehoord dat mensen van de ene op de andere dag allergisch waren voor gluten
en een paar maanden geleden kon ik, na een flinke buikgriep, ineens geen melk(producten) meer verdragen. de huisarts vertelde dat dat kan na zo'n griep of zomaar ineens.
toen ik een paar weken later ineens heel erg trek kreeg in melk, verdroeg ik het ook weer.
een Ayurbedisch behandelaar geeft een zeer persoonlijk voedingsadvies nadat hij/zij heeft kunnen meten waar je uit balans bent.
verder wil ik er niet op aandringen hoor en ik ga het er niet meer over hebben hierna, maar het zou je echt goed kunnen helpen.
sterkte!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.953 seconden.
Lang Yarns