Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraag

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kesselj View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2022
Locatie: De Bilt
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kesselj Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraag
    Posted: 08 Januari 2022 om 13:31
Kan iemand mij helpen. In het boek Phildar 200 wordt bij patroon 30 en 38 gesproken over vastgebr. tricotsteek. Weet ieman wat voor tricotsteek dit is. Ik ken de rechte en averechtse maar vastgebr. zegt me niets. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2022 om 15:30
kunt ge aan de foto van de modellen niet zien of de tricotsteek gewoon is of 'speciaal'?

Het kan zijn dat ze daar een verdraaide tricotsteek (le point jersey torse) mee bedoelen, en die is 'vaster' dan een gewone tricotsteek ofwel is het een vertaalfout.
Back to Top
kesselj View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2022
Locatie: De Bilt
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kesselj Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2022 om 15:57
Dank voor je antwoord, nee aan het patroon is het niet te zien het is gebreid met Phil Douce en dat is een soort teddyachtig. Maar ik denk dat het inderdaad om de verdraaide tricotsteek gaat.Thumbs Up
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns