Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik heb ze gezien , de lente komt

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ik heb ze gezien , de lente komt
    Posted: 13 Januari 2022 om 09:16
Gisteren liep ik in de tuin en wat zag ik?

Sneeuwklokjes ,de dappere lente bodes , ze zijn er weer !




Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2022 om 12:21
Ik zag katjes aan de berken, waar ik wel van moet niezen, maar ze zijn van harte welkom. En twee magnoliabomen in onze straat vol knoppen. Ja zeker, de lente staat te popelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2022 om 12:57
Ja mijn man niest zich ook een ongeluk , van de els ,die pal voor het huis staat .

Ik hoorde laatst bij vroege vogels dat de bosuil eerst al 1 en later 3 eieren had gelegd ,maar ik ben bang dat dat misgaat ,al bracht pa uil al wel muizen .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2022 om 17:59
Wij hebben heel weinig vogels in de tuin, wat eksters en heel soms een pimpelmezenpaartje. Mussen zien we niet meer. Vandaag liep een merel over het gras, maar hij/zij vond niets te eten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2022 om 21:17
Hier staan al een paar weken do sneeuwklokjes op bijna bloeien. narcissen beginnen ook al uit te komen, hortensia is al aan het uitlopen en de appelboom begint ook al. Hier zijn veel meer vogels dan normaal. mus, roodborstje, koolmezen, pimpelmezen, een merel en duiven.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2022 om 21:33
Een keer in de twee weken hebben we hier vogeldag

Kraaien, Eksters verschillende soorten meeuwen .
Dat komt omdat onze gemeente plastic ophaalt in plastic zakken .
Die worden opengetrokken door de vogels ,die het eetbare eruit halen , en een enorme troep achterlaten .Ik doe me plastic e.d weer gewoon in de restafvalbak .Maar we hadden vandaag ook weer het hert op bezoek .
Ik was blij hem te zien , er is de aan het eind van het jaar zoveel afgeschoten .
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2022 om 16:17
Originally posted by Mutti Mutti wrote:


Ik hoorde laatst bij vroege vogels dat de bosuil eerst al 1 en later 3 eieren had gelegd ,maar ik ben bang dat dat misgaat ,al bracht pa uil al wel muizen .

o die zou ik ook graag in mijn buurt willen zien rondvliegen 
lijkt me zo geweldig 
geniet er maar van 
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2022 om 16:17
we hebben heel veel vogels hier op de camping. jammer dat ik geen filmpje kan plaatsen . dan konden jullie het zien. en eekhoorns zitten hier ook veel.
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns