Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poncho 22 - gratis patroon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nellebis View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Januari 2022
Locatie: belgie
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nellebis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Poncho 22 - gratis patroon
    Posted: 21 Januari 2022 om 10:14
hallo, kan iemand mij helpen met het volgende;
ik ben een poncho aan het breien en de boord voor en achterpand moet ik niet afkanten maar in afwachting laten op een draad.
Later moet ik dan deze boord steek per steek in dubbele steek vastnaaien langs het voorpand/rugpand.
Hoe doe ik dit zonder steken te laten vallen? Kan iemand mij daarmee op weg helpen?
Alvast bedankt!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2022 om 11:26
ik zou er een paar naalden tricot in een opvallende kleur extra aan breien en dan proberen vast te naaien zoals een col.

https://forum.hobbydoos.nl/gebreide-col-aanzetten_topic45958_post704524.html?KW=col#704524
Back to Top
nellebis View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Januari 2022
Locatie: belgie
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nellebis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2022 om 11:46
Dank u wel, het filmpje op youube maakt veel duidelijk!
Bedankt!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2022 om 09:29
Ik doe altijd gewoon mijn eigen ding. Als ik bang ben dat er steken gaan vallen en ladderen, kant ik ze af. Het aannaaien als zoom zou ik dan met naaigaren in die kleur doen, heel voorzichtig om de rek in de boord te zouden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns