Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Geen regeltjes meer!

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Geen regeltjes meer!
    Posted: 01 Maart 2022 om 17:39
Behalve mondkapjes in het OV.

Hebben jullie al iets spectaculairs gedaan? Ik ga nu wel met bloot gezicht de supermarkt in en ik maak het wagentje niet meer steriel. Maar ik heb een flacon handalcohol bij me en die gebruik ik na afloop.

De bioscoop en het museum heb ik helemaal geen zin meer in. Ik ben helemaal ontcultuurd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2022 om 11:11
Nou spectaculair... wij zijn wel alweer een keer uit eten geweest en inderdaad geen mondkapje meer (heel fijn wat ik heb er uitslag van in mijn gezicht gekregen en moet dit nu weer weg zien te krijgen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2022 om 11:42
Ik ga nog niet met een bloot gezicht de supermarkt in en ik gebruik ook nog de desinfecterende middelen .

Eerst eens kijken wat de wintersport en de carneval gedaan hebben .

Waar ik wel blij mee ben is de zon .
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2022 om 19:48
Gelukkig mag ik weer met bloot gezicht naar de super. Ik heb ook uitslag gekregen. Nu ben ik sowieso al een uitslag-mens. Dus ik heb al zalf. Maar ja voor hoe lang? Ik zit nu al een klasse hoger dan oorspronkelijk. En wat het sociale leven betreft? Uit eten moet ik echt weer leren. En dat geldt ook voor theater.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2022 om 12:58
Hoewel ik me goed voel, durf ik het nog niet aan om naar theater, bioscoop of zo te gaan. En mijn man doet de boodschappen, haha, dat bevalt mij prima :).

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2022 om 16:28
Ik ben de routine kwijt van uit eten, bioscoop en museum, we konden zo lang zonder, dat de behoefte verdwenen is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2022 om 13:37
Hier in België mogen de mondmaskers ook af maar ik doe mijn wel op omdat ik volgende week van maandag tot vrijdag naar zee ga en wil niet ziek worden er zijn een paar kinderen ziek in de familie
Wij gaan met een groepje van Okra (handwerken) en dit is al het 8 jaar ver leden jaar niet met corona wij geven elke donder dag 5 € en als het jaar om is kunnen wij daar.ons verblijf mee betalen wij zijn nu met 14   
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2022 om 14:13
Alvast heel veel plezier aan zee. Inderdaad: dat mondmasker kan volgens mij geen kwaad en beter het zekere voor het onzekere nemen. Gisteren hoorde ik binnen vijf minuten dat 3 mensen in onze omgeving met corona thuis zitten, het grijpt (zeker na carnaval en wintersport) weer harder om zich heen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2022 om 15:37
Wat een leuk idee pareltje om te sparen om zo met zijn allen er even uit te kunnen .

Dat naar zee vind ik altijd zo grappig dat dat zo trekt .
Ik woon vlak bij zee en dan heb je geen idee dat dat voor een ander zo aantrekkelijk is ,maar ga maar lekker uitwaaien

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2022 om 19:58
Ik vind zee geweldig. Het is de enige plek waar ik kan zitten niks doen, nou ja, met de tenen in het zand spelen is niets doen. We wonen er zo ver vandaan. De Belgische kust gaat nog maar is tegenwoordig altijd file staan. Of rond Brussel, of bij Antwerpen. Schiet dus ook niet op. Zonder files 2 uur rijden.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2022 om 20:55
De zee geeft mij ook altijd rust. Vroeger liepen we van huis naar het strand en na een kop chocomelk weer terug .

Jammer genoeg gaat dat niet meer ,maar de herinneringen hebben we nog .
Maar we hebben net nog een stukje langs de binnenduinrand gelopen .

We hebben ons staan verbazen hoe een stel kraaien er in slaagden een vos te verjagen .

We hebben ook wel eens een konijn achter een vos zien lopen .


Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2022 om 16:07
Mutti wat ben ik jaloers op jou ...aan zee wonen is mijn droom en jij woont zo dichtbij wij zijn eens met een groep naar Domburg gereden met fiets ,een hele dag over gedaan en in een kasteel gaan overnachten en het was geen elektrische fiets,het is jaaren geleden ,maar zo leuk nu geraak ik amper tot in ons dorp en dan nog met elektrische
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2022 om 16:34
Domburg is leuk .Mijn tante had vroeger een pension in Domburg .

Later zijn we met kinderen en aanhang nog eens een langweekend geweest .
Het was onze trouwdag,maar welke weet ik niet meer .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.203 seconden.
Lang Yarns