Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Verdrietig

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Verdrietig
    Posted: 03 Maart 2022 om 10:29
Zijn jullie ook zo verdrietig als je op TV die oorlog ziet ,ik heb er echt nachtmerries van ,wat gebeurt er toch in de wereld dat zijn toch geen mensen meer maar robotten die hun leider gemaakt heeft
Eerst die corona ,waar wij nog niet van bekomen zijn,en nu nog meer ellende
Sorry ik moest mijn hart eens luchten en jullie begrijpen dat...
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2022 om 11:09
Tuurlijk begrijpen wij dat maar wat kun je er aan doen? Als ze deze gek 'kapot' schieten (Poetin) dan staat de volgende alweer klaar. Hij heeft gewoon geen oog voor de bevolking c.q. mensen alleen maar voor zijn rijke vriendjes die nu, heb ik gisteren gelezen, allemaal met hun dure jachten aan het vluchten zijn naar de Malediven. Toch niet normaal....
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2022 om 19:51
Ik word er niet alleen verdrietig van maar ook angstig.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2022 om 21:18
Maakt mij verdrietig, bang en vooral heel veel zorgen om de kids, hoe zou hun toekomst worden en hoe gaan ze hiermee om. Die hebben het er heel veel over.( derde wereldoorlog zeggen ze altijd ) Eerst die ellende met school en corona altijd anders les. en nu dit. Ze volgen veel meer dan mij. ik kijk geen nieuws alleen geschreven nieuws. Heb er al nachtmerries over gehad. 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2022 om 13:59
Ik ben net zoals jij angstig Lidwina.


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2022 om 09:06
Ik vraag me af of de regeringsleiders en politici net zo bang zijn als wij. Want niemand neemt echt actie. Een paar sancties voor de Russen en meteen een waarschuwing dat het leven van de gewone burger wel eens veel duurder kan worden door die sancties.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2022 om 13:04
Verdrietig, bang, boos... Waarom moet zoiets gebeuren? Zelfs wij merken in Nederland de gevolgen. Hoorde tussen de middag op het journaal dat de NAVO géén vliegverbod boven Oekraïne instelt, want 'het is niet onze oorlog', maar ... ze gaan wel dagenlang debatteren over 'de toestand'. Dus bemoeit de NAVO zich er toch wél mee? Mensen die vanuit allerlei landen richting Oekraïne vertrekken om mee te vechten, wel dapper, maar gisteren een kop in de krant gezien van een Nederlandse moeder van 40 jaar, die erheen gaat. Denkt die niet aan haar eigen kinderen en vindt zij Oekraïne belangrijker? (Ik kon het Premium-artikel niet lezen, maar ik zette mijn vraagtekens hierbij, begreep dat haar kinderen er niet blij mee zijn. Dan zou ik als moeder waarschijnlijk toch echt voor mijn kinderen kiezen.) Maar iedereen gaat zich ermee bemoeien en als hier niet heel snel een eind aan komt, vrees ik het ergste.

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2022 om 13:30
Goed dat wij er eens over kunnen spreken maar het zijn rampen voor heel de wereld
Tijdens het handwerken zet ik nu een cd op en zing ik mee en zet geen nieuws meer op
Heb wel een kaars branden
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2022 om 14:11
Dat is een goed idee, Pareltje! Af en toe word ik best depressief van het nieuws; aan de andere kant wil ik ook op de hoogte blijven van wat er in de wereld gebeurt. Maar af en toe even een mediapauze inlassen en de radio/tv uitzetten, dat is eigenlijk veel beter. Het belangrijkste nieuws hoor je tóch wel. En dat kaarsje branden, dat is ook mooi. Denk wel dat ik jouw voorbeeld ga volgen!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns