Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

joepie, het is lente.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: joepie, het is lente.
    Posted: 26 Maart 2022 om 18:12

Met het goede weer, (goede temperatuur bedoel ik). Dit weer noem ik shorten en big T-shirts weer. Zulk weer maakt mij echt blij, want zulk weer is echt mijn lievelingsweer.

Onlangs dan was ik weer eens in een winkel waar ik jaren geleden ook eens binnengeweest ben.  Er komt een verkoopster naar mij en die bekijkt mij en zegt: Excuseer me meneer dat ik me zou vergissen, maar ben jij hier jaren geleden ook al eens iets komen kopen? Ik zei ja, dat klopt. Toen zei die (iets wat me blij maakte) dan ben jij die jongen die met meisje wil aangesproken worden?  Ik zei ja, dat klopt.

Ik had een lap stof meegenomen en van die haardonuts (word gebruikt om boven op je hoofd een flinke knot te maken). De twee donuts 5 euro, die kreeg ik van haar. (was toch lief eh)

Ik heb me heilig voorgenomen, als ik op een gegeven moment alleen komen te staan, dan zal ik meer openlijk een jurk dragen op straat, (en niet onder een knielange jas die de jurk bedekt) 

Een foto plaatsen kan ik nietmeer, daar die goeie ouwe tinypic nietmeer werkt en met die andere kan ik niet werken. dus...


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2022 om 09:12
Dit weer noemen wij Rokjesdag. Plotseling overal blote armen en benen. Onze tuinstoelen staan al buiten, maar mijn blote bloesjes hangen nog op zolder te overwinteren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2022 om 14:32
Wat leuk Francis en.blote benen machteld daar wacht ik nog wat mee op de fiets was het alleen 's middags goed voor de rest was het toch nog fris met gevolg veel verkoudheden
Maar toch ben ik vrolijk dat het Lente is
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2022 om 09:45
IK zat met winterjas en sjaal in de auto en zag overal mensen fietsen en hardlopen met van alles bloot, brrr.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2022 om 13:49
De weerman gaf zelfs door dat de winterjas nog niet weg kon en handschoenen op de fiets geen luxe waren .

Vannacht hoorde ik niet helemaal helder dat er aan het eind van de week zelfs nog kans op sneeuw was .

Hij haalde zelfs zelfs het rijmpje aan van Aprilletje zoet geeft ook nog wel eens een witte hoed .

Mijn dochter stuurde eerst een foto van 2 eenden die in de tuin liepen .
Een paar dagen later een foto van een eendennest in de tuin met 5 eieren .Ze wonen er nog maar net 2 maanden , het is wel leuk ,als ze maar niet je tuin vernielen .Dan kan ze ze als ze groot genoeg zijn nog in het water zetten ,of misschien doet moeder eend dat wel .
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2022 om 10:19
Heel leuk die lente maar hier valt toch echt wel een vlokje natte sneeuw...
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2022 om 11:16
Hier scheen de zon vanmorgen volop , maar nu begint het te betrekken ,dus ik ben bang dat hier ook sneeuw gaat vallen .

Mijn man heeft gisteren het gras een voorjaarsbeurt gegeven en graszaad gezaaid , ik hoop dat er nog wat van terechtkomt .

Ik hoor net dat het KNMI code geel heeft afgkondigd voor avond en morgen .
Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2022 om 13:01
Hier is het nu ook 2uurtje aan het sneeuwen, provincie Groningen..
Ik heb 1,5 week terug ook net voor het eerst gras gemaaid en een stuk opnieuw ingezaaid..
Ik las wel dat het in principe geen kwaad kan voor graszaad, duurt het alleen langer voordat het uitkiemt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2022 om 17:48
Het heeft bijna de hele dag nat gesneeuwd, op gras en struiken blijft het liggen, op stenen niet. Heel even rond 10.30 uur was het droog en heeft mijn man een ommetje gemaakt. Ik denk dat het nu kouder is en dat de sneeuw blijft liggen. Zó hebben de kinderen er niets aan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2022 om 18:56
De lente is weggekropen   er valt sneeuw en vanacht heel veel sneeuw...of is het 1April grap?
Goed dat de winterkleding nog in de kast hangt want het is bitter koud
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2022 om 21:43
Hier de hele dag geregend. Nog geen vlokjes te zien tot nu toe. Hopelijk blijft dat zo
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2022 om 10:33
En dág lente! Gisteren een beetje sneeuw, vandaag wat meer. Een prachtig gezicht, maar ik was net al een beetje aan het mooie weer gewend... We moeten het er maar mee doen en de kachel staat weer volop aan, het is niet anders.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2022 om 10:57
Hier is ook een flink pak gevallen .

De bamboe hing zover naar beneden dat ze een poort vormden de voorbijgangers moesten bukken .Nu zie je hem langzaam weer omhoog komen .
Dat sneeuw zo zwaar is .Het zonnetje probeert het ook .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2022 om 12:34
De hele dag witte vlokjes...is heel gezellig ,de kinderen hebben vanaf morgen 14 dagen vakantie die staan te huppelen dat er veel sneeuw valt
De paas bloemen kruipen terug naar beneden ze hebben een week zo mooi gestaan ...de natuur maakt het graag moeilijk
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns