Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon jasje elaura

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon jasje elaura
    Posted: 17 April 2022 om 00:27
misschien bedoelen ze, dat ge 2 steken rechts moet breien dan van de 11de tot de 21ste steek dan 7 keer van de 8ste tot de 21ste steek dan van de 22ste tot de 33ste steek en weer 2 rechts (dat zou dan 1 volledige naald zijn voor die maat)
Back to Top
Rischo View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Februari 2022
Locatie: Breda
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rischo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2022 om 12:47
Ik heb een telpatroon en bij de beschrijving staat:
2 r. st., van de 11e tot de 21e st., van de 8e tot de 21e st.: 7 maal, van de 22e tot de 33e st. en 2 r. st.
Hier snap ik dus niks van.
Ik zou wel een foto van het telpatroon erbij willen doen maar ik weet niet hoe ik die kan toevoegen.


Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2022 om 11:18
Misschien patroon hierin zetten c.q. waar je niet uitkomt, welke steken etc.
Back to Top
Rischo View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Februari 2022
Locatie: Breda
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rischo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2022 om 14:18
Uit phildarbreiboek lente-zomer 2020 nr 702 ben ik het jasje elaura aan het breien. Maar nu staat bij de werkwijze zie telpatroon en dan een voor mij ingewikkeld verhaal over steken hoe ik ze moet breien. Ik kom er niet uit. Kan iemand me misschien helpen die ook dit jasje aan het breien is of gebreid heeft. Zou heel fijn zijn.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns