Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

geboortegeschenk

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: geboortegeschenk
    Posted: 21 April 2022 om 17:23
Ik heb gisteren, woensdag 20 04 2022 gerief gekocht, zijnde 
2 badlakens
2 badhanddoeken
2 gastendoekjes
4 washandjes
2 bollen breigaren. 
Met ditalles ga ik een pop maken, (handdoeken en washandjes) een klein deel van het breigaren dat wordt gebruikt om alles te knopen en de zogenaamde gewrichten te maken. 
tja, een foto kan ik niet plaatsen, omdat ik niet weet hoe het moet. 
met de rest van het breigaren ga ik dan nog een vestje of een pulletje breien, 
(geboortegeschenk) 


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2022 om 18:24
Wat een leuk idee!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2022 om 19:18
ja, en handdoeken en washandjes kan je altijd gebruiken. Al ken ik dat vrouwtje niet, zij heeft al vrij veel 'lastige' naaiwerkjes voor mij opgelost. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2022 om 08:02
Soms maken mensen een luiertaart en dan zijn ze achteraf boos, als de ontvangers die uit elkaar halen om te gebruiken. "Daar heb ik dan zoveel moeite voor gedaan". Ik dacht altijd dat het juist de bedoeling was om die dingen te gebruiken. Je kunt er een foto van maken en die in het babyalbum plakken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2022 om 11:10
Ontzettend leuk idee ,


Ik zou het liever krijgen dan een taart .
Een taart bakken is ook veel werk en dan zeg je toch ook niet waarom heb je hem opgegeten .?
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2022 om 15:30
Bij zulke mensen vraag ik me af, moesten die in plaats van zo'n luiertaart, gewoon een pak luiers geven, zouden die dan ook vragen:"Waarom doe je dat pak nu open"? 
Zulke geschenken zijn toch om te gebruiken eh, of vergis ik men nu? 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2022 om 09:16
Je hebt helemaal gelijk. Als ik babyspullen heb gebreid en gehaakt, verpak ik die in een met plastic beplakte doos. Action heeft mooi plakplastic daarvoor, althans dat hadden ze vroeger. Het maakt mij dan niets uit of die doos in de papiercontainer terechtkomt of dat ze hem gebruiken als bewaardoos. Het plakken is best moeilijk, heel raar dat ik met wol handig ben en met papier, karton en plastic helemaal niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2022 om 22:46
Ja Machtelt, iedereen heeft zijn/haar talenten eh. Jou talent is handig met breigarens. 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2022 om 09:08
Zo heb ik vorige week een Belgisch babytje kunnen verblijden met een speenkoord, een tutteldoekje en een rammelaar, en haar grote zus met een babypopje met slaapzak, hangmat en kleertjes. Toevallig heb ik de moeder en oma hier op de hobbydoos leren kennen en zij zijn op een paar hobbydoosdagen te gast geweest, ook bij mij thuis. Toen reisden wij nog van de Achterhoek en uit Limburg naar de Randstad of omgekeerd, om onze online hobbyvriendinnen te zien. De spulletjes staan op facebook, hier speel ik het niet klaar een foto te plaatsen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2022 om 13:40
Ge zijt niet alleen Magtemt, ik kan het ook nietmeer, sinds tinypic verdwenen is. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns