Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kast

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kast
    Posted: 04 Mei 2022 om 22:58
Ik ben al enkele weken bezig met het repareren (of restaureren als je het zo mag benoemen) van een kast bij broer. Hij heeft daar zo'n jaartje of tien denk ik, eens een hoek van afgereden. Dat was de schuld van zijn voormiddaghelpster. Al tientalle keren had broer gezegd dat ze de stoel ONDER de tafel moest zetten, maar nee, telkens stond die stoel tot halverwege de doorgang tussen de kast en de tafel. Met gevolg, broer kwam die ene bewuste dag uit de keuken gereden (M.S. patient) en toen zag hij dat die stoel WEER in de weg stond. Met gevolg, toen de hulp toevallig naar hem keek reed broer er gewoon de hoek eraf. Toen zei zij:"Wat doe je nu"? Broer antwoordde:"'t Is omdat ik al tientalle keren gezegd heb dat je die stoel ONDER de tafel moet zetten, maar ja, als ge te lui zijt om dat te doen, awel dit is nu het resultaat. Zijde nu content"? 
Sindsdien werd de stoel ALTIJD netjes onder de tafel gezet, maar ja, het kwaad was (helaas) geschied. 
Twee maanden geleden zag ik dat er in de doehezelfzaak waar ik altijd gerief en zo ga halen er een schab hebben bijgezet waar allerlei profielen in hout in lagen. Dan heb ik daar eens in gerommeld en heb er vier profielen uitgehaald en mee naar huis genomen. En de weinige namiddagen dat er namiddagoppas was voor broer, heb ik daar aan kunnen werken. Dus... op het kleuren na, eindelijk klaar 
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2022 om 00:01
update,
Het stuk is klaar, het hangt eraan, nu nog bijkleuren en dan zie je (bijna) niks meer 

Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2022 om 21:02
Het stuk is helemaal gekleurd, en het valt nieteens op dat het niet origineel stuk is. Dus ik besluit dat het dan goed gemaakt is. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns