Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

stemmen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: stemmen
    Posted: 21 Mei 2022 om 20:50
Zouden jullie misschien ook willen stemmen op onze dochter. Ze doet mee aan deze wedstrijd en kan daar een mooie prijs mee winnen. Ze staat op dit moment op plek vijf en zou graag eerste willen worden.
Bedankt allemaalHeart

Hallo allemaal,
Ik doe met mijn werk Only Time Will Tell mee aan de Antoine Gerrits Award 2022. Het is een werkende klok die het contrast tussen de natuur en de tijd en ook tussen het heden en de toekomst weergeeft.
Om genomineerd te worden heb ik jullie stemmen nodig, via onderstaande link kun je op mij en twee andere deelnemers stemmen, deze moeten worden bevestigd met een geldig e-mail adres.
Graag delen en stemmen! Alvast bedankt😊
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2022 om 10:00
Ik heb al een hele tijd geleden gestemd toen Britt op Facebook voorbij kwam. Ik denk niet dat ik een tweede keer mag stemmen. Succes.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2022 om 16:02
Mij lukt het niet om te stemmen ,had het anders graag gedaan
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2022 om 16:04
Mij lukt het niet omte stemmen , had het anders graag gedaan
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2022 om 21:34
Dank je wel Lidwina. Britt staat op plek vijf en de eerste vijf gaan naar de vak jury. 
Nu deze plaats of hoger blijven staan.
Helaas gaat twee keer niet wel met een ander mailadres. Wij hebben met verschillende mail adressen gestemd. gewone mail, g-mail , werkmail enz.
Alleen lukt dit niet direct achter elkaar. Dus elke dag een andere mail gebruikt.
Misschien wil familie of vrienden ook stemmen.Smile
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2022 om 21:43
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Mij lukt het niet omte stemmen , had het anders graag gedaan
Mutti dank je wel.
Misschien eens proberen op deze manier.
Als je op de link klikt kom je op de foto van Britt Uit, als je op ik stem op Britt klikt en dan weg klikt op het kruisje komen de andere foto's waar je op kan stemmen. rechts boven staat de top vijf.
Zoek een andere foto uit en klik op het duimpje en dan komt alleen die foto en stem op mij. Daar weer op klikken. Wegklikken met kruisje en zo weer nummer drie uitzoeken. Hopelijk wel een foto die niet in de top vijf staat.
Als je drie foto's gestemd hebt dan zijn de duimpjes bij de drie uitgezochte foto's donker blauw.
Dan staat er een regel voor mail adres in te typen om te bevestigen als deze bevestigd is dan staat er u heeft gestemd.
Hopelijk gaat het nu lukken.
Anders probeer ik nog eens te helpen.
Dank je wel en succes.Tongue
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2022 om 11:13
Is gelukt , kwam inderdaad op de foto uit en heb gestemd .Het is gelukt ook , want toen ik het nog eens wou proberen ,kreeg ik het bericht dat ik al gestemd had .

Wens Britt veel succes
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2022 om 21:08
Dank je wel Mutti. fijn dat het gelukt is. 
Ik zal het Britt doorgeven.Smile

Britt staat nu plaats vier, de beste vijf gaan naar de jury maar nog even volhouden zo.

Nogmaals bedanktHeart
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns