Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zwerfboek gelezen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zwerfboek gelezen
    Posted: 06 Juni 2022 om 21:00
Enige tijd heb ik hier in de gemeente op een zitbank langs de straat een boek zien liggen. ik stopte met de fiets omdat ik dacht dat iemand dat boek daar vergeten was. Ik heb enkele jaren geleden eens op die manier een boek gevonden, gelukkig stond daar een adres in en dat was ook hier in de gemeente, en ben dat dan naar daar gaan brengen. Die vrouw was keiblij, dat ze haar boek terug had. 
Dus ik stopte om te zien en zag dat het boek nejtes in een doorschijende kaft zat en goed dichtgeplakt. Er zat vooraan zo'n blad in van zewerfboek. 
Wonderwel las dat boek als een trein (op vier dagen uitgelezen) Nadat ik het uitgelezen had, heb ik het dan terug op die bank gelegd en na twee dagen zag ik iemand, net als ik doen, rondkijken, blad lezen en boek wegsteken. Daarna het boek nergens meer te zien. Toen ben ik eens bij zwerfboeken gaan kijken en het blijkt dat na het lezen dat boek gerust ergens anders mag neergelegd worden; 

De tittel was:

Once upon a time in america
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2022 om 12:43
Leuk verhaal! Ik ben zoiets nog niet tegengekomen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2022 om 09:00
Bij onze bibliotheek lagen wel eens zwerfboeken op een bankje in het wijkcentrum. Nu staat er een weggeefkast, waarin vaak boeken staan. Ik lees ze geregeld en leg ze daarna terug. Behalve als het verhalen over koning Arthur zijn, dan leg ik een ander boek uit mijn verzameling terug.

Ooit kon je ook knuffels haken en breien en te vondeling leggen, maar daar hoor ik niets meer over. Wie dat wil, kan ze naar de voedselbank brengen of nar de speelgoedbank, als er zo'n instelling is in je woonplaats.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2022 om 09:01
Bij onze bibliotheek lagen wel eens zwerfboeken op een bankje in het wijkcentrum. Nu staat er een weggeefkast, waarin vaak boeken staan. Ik lees ze geregeld en leg ze daarna terug. Behalve als het verhalen over koning Arthur zijn, dan leg ik een ander boek uit mijn verzameling terug.

Ooit kon je ook knuffels haken en breien en te vondeling leggen, maar daar hoor ik niets meer over. Wie dat wil, kan ze naar de voedselbank brengen of naar de speelgoedbank, als er zo'n instelling is in je woonplaats.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns