Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Warmte

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Warmte
    Posted: 10 Augustus 2022 om 10:47
Kunnen jullie het nog volhouden 

Alles wat maar een beetje de zon en de warmte uit huis kan houden is ingezet .
Je breipennen worden helemaal stroef .

In ons vorige huis hadden we een soort vitrage waar iets van alluminium op gespoten was , er paste daar toen geen andere zonwering .

Ik wist dat ik het nog ergens moest hebben en zowaar ik heb het gevonden en het past nog ook ...
De haken zijn verroest maar dat geeft niet .




Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2022 om 11:09
Op dit moment is het hier 25 graden en zitten we binnen bij 23,1 graden en alles dicht plus de zonwering naar beneden. Als we 's morgens opstaan gaat alles open. We hebben alleen een probleem, de wind staat ongunstig en het stinkt als de ziekte naar iets dat niet op.koemest lijkt maar op kuilvoer. Even volhouden en het trekt toch weer weg. Vanmiddag gaan de rolluiken naar beneden op plekken waar de zon komt. (Het zou vanmiddag 32 graden Worden) Op deze manier houden we het redelijk op temperatuur binnen. We hebben pas een paar keer de airco gebruikt. Ik brei lekker verder.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2022 om 11:23
Ik brei met pen 3 ,daar heb ik een hele bos van ,af en toe pak ik een verse .
Er staat een kan met ijsblokjes op tafel, dan zie ik vanzelf dat ik moet drinke n 

We  eten altijd ' s middags warm en daar moet ik straks even moed voor verzamelen .

Ik las dat het iin Katwijk ook zo stonk .



Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2022 om 21:19
Hier was het vandaag 36 graden in de tuin. Binnen lekker uit te houden 24 graden. met alles dicht. De zon komt alleen aan de voorkant de hele dag. achterom bij het raam aan het einde van de dag ,maar minimaal. In huis vroeg al alles open gooien en weer op tijd alles dicht maken. Koken doe ik gewoon elke dag en word goed gegeten.  Breien doe ik ook nog elke avond even en gaat prima met dit weer.
Ben wel blij dat ik vanaf deze week vakantie heb. Werken bij de clienten was wel erg zwaar in die warmte met weinig extra drinken en veel warmte in huis.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2022 om 21:48
Maar bieden ze je dan geen extra drinken aan ? 
Of een flesje meenemen .Mijn HH hulp vroeg mij vandaag ook of ze d'r flesje mocht vullen voor  de volgende client 



Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2022 om 21:26
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Maar bieden ze je dan geen extra drinken aan ? 
Of een flesje meenemen .Mijn HH hulp vroeg mij vandaag ook of ze d'r flesje mocht vullen voor  de volgende client 

nee krijg geen extra drinken en vaak al zo geen drinken. Heb wel een dopper bij me. Gelukkig maar twee dagen een dutwee klanten de rest maar 1 klant zijn er 7 per week.

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2022 om 21:27
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Maar bieden ze je dan geen extra drinken aan ? 
Of een flesje meenemen .Mijn HH hulp vroeg mij vandaag ook of ze d'r flesje mocht vullen voor  de volgende client 

nee krijg bijna nergens extra drinken nog niet eens zo drinken is maar een enkele plaats. Heb wel altijd een dopper bij me met dit weer of als ik meer klanten op 1 dag heb.


Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2022 om 21:28
Originally posted by petraco petraco wrote:

Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Maar bieden ze je dan geen extra drinken aan ? 
Of een flesje meenemen .Mijn HH hulp vroeg mij vandaag ook of ze d'r flesje mocht vullen voor  de volgende client 

nee krijg bijna nergens extra drinken nog niet eens zo drinken is maar een enkele plaats. Heb wel altijd een dopper bij me met dit weer of als ik meer klanten op 1 dag heb.
Toch de eerste geplaatst gaf nij mij een fout aan.LOL


Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2022 om 21:40
Dat vind ik heel erg ,bijna onmenselijk
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2022 om 21:35
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Dat vind ik heel erg ,bijna onmenselijk

 
Dat is maar wat doen we er aan. Ik ben ook niet zo. Vind zelf dat ze als het zo warm is de mensen moeten uitplannen waar dat bij kan voor een weekje. Net als bij de eerste cororna golf. Daar was toen was bijna iedereen weken  of zelfs maanden uitgepland. Moesten we elke week bellen. En nu  met deze warmte waar in huizen bijna 30 graden is gewoon het werk te doen op volle kracht moeten we doorgaan. Had ik eerder nu uitgepland dan toen. Maar ja wie ben ik. Als ik werk werk ik ook voor 200 % Ik sla er niks over zoals vele hulpen wel doen. 
Nu ik 3 weken vakantie heb willen de mensen ook geen vervanging of ze krijgen het niet omdat er niemand is. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns