Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

HELP! Wikkeltruitje nr 120

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
IlonaD View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 10 Augustus 2022
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IlonaD Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: HELP! Wikkeltruitje nr 120
    Posted: 10 Augustus 2022 om 13:31
Ik heb dit ook al gemaild, maar ik heb nog geen reactie gehad en ik heb haast met mijn vraag. Hopelijk lukt het hier. 

Ik ben druk met het patroon van het wikkeltruitje, maar ik heb er erg veel moeite mee. 

Als er staat: iedere 2e naald aan weerszijden 4 st. afkanten, hoe moet ik dat dan voor me zien? 

1e nld rechts 4 afkanten, 2e nld links 4 afkanten en dan 2 naalden doorbreien voor ik aan de volgende afkanting begin?
Of rechts en links afkanten en meteen door naar de volgende afkanting?

Ik hoop snel verder te kunnen met het patroon, zodat het klaar kan zijn als de kleine er is 🤞


Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2022 om 15:24
Afkanten kan alleen aan het begin van de naald, daarom moet je hier in elke naald aan het begin 4 steken afkanten.

Succes !
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2022 om 10:38
Haast met mijn vraag? Dit vind ik eigenlijk niet zo gepast om zo te schrijven; iedereen heeft haast en ik vind dat men dan al blij mag zijn als er iemand een reactie wil schrijven. Sorry maar dit is niet zoals het hoort! En inderdaad, afkanten altijd aan het begin van de naald.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2022 om 13:27
Ik denk dat ze niet weet dat deze vraag per mail uiteindelijk bij het forum uit is gekomen ,met doodgewone vrijwilligers die hun best doen anderen te helpen op de goede weg te komen .

Ik denk dat ze pakket en patroon bij Renske gekocht heeft en daarheen haar mail gestuurd heeft en Renske haar gewezen heeft op het forum .
Maar ik geef je gelijk dat die " haast" een beetje dwingerig klinkt ,of meer  gespannen omdat ze het graag optijd klaar wilde hebben .
Ik hoop dat ze  door de antwoorden die ze gekregen heeft het haar duidelijk is geworden  en dat het wikkeltruitje optijd klaar is gekomen voor de baby .

Misschien horen we het nog eens .
Back to Top
IlonaD View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 10 Augustus 2022
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IlonaD Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2022 om 14:33
Fijn dat Mutti het wèl leest voor wat het is/was: pure paniek. 
En nee, ik wist niet hoe het forum werkte. Ik had een patroon, het liep helemaal mis, Hobbydoos was niet bereikbaar i.v.m. vakantie en ik kwam er niet uit, ondanks goedbedoelde adviezen van m'n moeder.
Veel uitgehaald en een nieuwe poging gemaakt met de tips. Nu lig ik gelukkig weer redelijk op schema, maar nog genoeg te doen voor de kleine er is. Zal alle tijd nodig hebben. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2022 om 09:04
Meestal zijn de kleinste maat babypatronen gebaseerd op een lengte van 50 cm, in het begin zwemmen ze in die maat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns