Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Losse rijen in breiwerk

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
annedmoo View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2023
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annedmoo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Losse rijen in breiwerk
    Posted: 13 Januari 2023 om 11:53




Hallo, 

Ik heb onlangs mijn eerste trui gebreid! Maar er zitten nog wel wat foutjes in, zoals op de foto te zien zijn sommige rijen losser dan de andere, en dit ziet er natuurlijk niet mooi uit. 

Nog mensen die hier last van hebben? En hoe kan ik dit oplossen? 

Alvast bedankt! 

Groeten Smile


Foto openen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2023 om 17:12
de foto is niet te zien en niet te openen.

De rijen die losser zijn, zijn dat altijd de rechte of de averechte?
Als ge dat weet kunt ge misschien proberen om die rij met een halve maat kleinder te breien en voor de rest is het gewoon veel oefenen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2023 om 09:52
Meestal is de averechte rij de lossere en inderdaad dan helpt een breipen met een half maatje minder. Misschien trekt de trui bij na een wasbeurt. Ik zou een beginnende breister afraden om meteen een trui te breien, die is zo zichtbaar. Beter eerst een sjaal, dekentje voor op de bank en pols- of beenwarmers. Zo doe je routine op en zie je hoe vast of los je breit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns