Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

blij

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: blij
    Posted: 31 Maart 2023 om 17:27
Vandaag ben ik te weten gekomen dat er al meer dan zes jaar, op nog geen 300 meter van mij, een naaister woont. Dus als ik iets heb, waar ik echt niet aan uit kan, dan kan ik daar terecht. Gedaan met die lange afstanden. Onnodig te zeggen dat ik daar blij mee ben. 
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2023 om 10:29
Clap
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2023 om 22:10
Bij mij woont er één op de hoek van de straat! Toppie.....
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2023 om 16:15
toch minder goed nieuws, die werkt maandag, woensdag en vrijdag van 19 tot 21 uur, de andere dagen is het enkel op afspraak. dus moet ik eens haar opbellen om een afspraak te maken. 

Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2023 om 17:09

Maandag, 22 mei, dan ben ik teweten gekomen dat er hier in het dorp een winkeltje is waar elke maandag namiddag (tussen 13.00 en 16.00 zoiet) een hobbyclubje is. Daar zijn mensen die naaien, breien, haken en zo meer.

Welnu, ik ben met een breiwerkje bezig en daar heb ik op een gegeven moment een probleempje mee gekregen (een paar steken laten vallen in de locatie waar geminderd werd) en ik zie het niet zo goed. Dus ik ben dan gaan vragen of ik daar dan daar mee kon langskomen. Maar ik kan niet in de namiddag langs gaan omdat ik voor broer moet zorgen. Dus had ik aan die vrouw van de winkel gevraagd of zij aan één van die breidsters mijn, probleem wilde voorleggen en of ik dan dat breiwerkje de eerstvolgende maandag voormiddag mag langsbrengen, ik doe er dan uiteraard een briefje bij met wat er zou moeten gedaan worden. En of dat ik dat breiwerkje dan ’s anderendaags mag kommen terughalen. Dus afwachten maar. 

Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2023 om 18:02
Dat zou wel heel fijn zijn! Hopelijk heb je zo een mooie oplossing 
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2023 om 20:43
Ik hoop het ook, Liesanne88. 
Ik hoop dat er terug zoiets komt als pakweg zeven jaar  geleden, dan was er NAAST MIJN DEUR in het parochiecentrum, elke donderdagnamiddag en avond, een hobbyclubje. 
Ik kon er toen wel henen gaan, temeer dat broer toen nog beter was ,(m.s.) en mam die was nog in leven, dus ik kon altijd weg, want mam die zorgde ook voor broer. 
In dàt clubje heb ik voor mezelf toch twee jassen gemaakt en een pull gebreid. Zij vonden dat gewoon prachtig dat ik dat kon. Maar toen het minder goed werd gaan met mam, heb ik het spijtig genoeg moeten stopzetten (niet voor die 5 euro die je moest betalen, welke je het jaar daarop integraal terugkreeg) dat was enkel maar om met één of andere stomme wetregel in orde te zijn. En met die corona is het toen helemaal gestopt. dus...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns