Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naaibijbel?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naaibijbel?
    Posted: 12 April 2023 om 20:26
Is er ook zoiets als de ultieme naaibijbel met alle tips en tricks die je zou willen weten? Ik zag reclame  voor het boek van Burda “naaien is niet moeilijk” is dat wat?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2023 om 22:42
Ik heb inderdaad een boek van Burda. Het heet: Knippen en naaien met Burda. Mijn boek is uit 1982. Zal dus wel redelijk ouderwets zijn. Ik heb er altijd veel plezier van gehad als ik even niet meer wist hoe iets moest. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in echte Burda fan ben. Tot ongeveer 20 jaar geleden kocht ik Burda iedere maand. Ging extra naar Aken om de Duitse te kunnen komen want daar stond meer in dan in de Nederlandse. Ik koop ook nu nog altijd bij voorkeur de Duitse versie.
Ik heb het boek opgezocht. Ik word er helemaal hebberig van. Zou het zo willen hebben. Ik zeg dus, ja doen.
Als ik weer in de stad ben ga ik op zoek.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2023 om 23:06
Ok dat klinkt goed. Zal eens kijken of mijn plaatselijke wol/naaiwinkeltje het kan bestellen. Bol.com lijkt alleen oude edities te verkopen.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns