Patroon giraffe |
Reageer |
Autheur | |
Binky
Newbie Lid sinds: 11 hours 33 minuten geleden Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 hours 25 minuten geleden om 09:37 |
Ik ben een giraffe aan het haken. Nu moet ik het binnenoor en buitenoor aan elkaar haken met het volgende patroon.
Haak beide delen rondom samen met 1v, 1v+1l+1v in de lossenboog ingestoken, 2v, wissel kleur 1v, 1v+1l+1v in de lossenboog ingestoken, wissel kleur 2v, 1v+1l+1v in de lossenboog ingestoken, sluit de toer (=12v) Wat betekend dit? Ik kom er niet zo goed uit. |
|
Liesanne88
Duizendpoot Lid sinds: 23 Juni 2021 Status: Offline Points: 327 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat precies snap je niet?
Als ik het zo lees heb je als het goed is in een vorige ronde lossenboogjes gemaakt, ik denk aan het buitenoor? En als ik het zo lees denk ik dat je het binnenoor als waren op het buitenoor legt en die moet je dan aan elkaar haken. Ik beeld me dan in dat je begint met 1 vaste in de eerste vast van het binnenoor, in het eerste lossenboogje maak je dan 1v, 1l en nog een vaste. Vervolgens weer een vaste in je binnenoor. Zo komen de stukken dan aan elkaar vast te zitten En dit herhaal je dan met de kleurenwissels. Het is een beetje moeilijk inschatten hoe het er precies uit ziet zo aan de andere kant van het scherm haha.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |