Knoopsgat breien |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Nancy Louise ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2022 Status: Offline Points: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Maart 2025 om 10:38 |
Hallo lieve breisters, Ik ben een babyvestje aan het breien. De voorpanden en het rugpand worden in één stuk gebreid. Nu moet ik links 1 knoopsgat maken van 1 steek (=1 omslag, 2 steken samenbreien) op 3 steken van de kant. Maak ik dan aan het einde van de naald op de goede kant een knoopsgat of op de verkeerde kant 3 steken van de kant? Ik weet het even niet meer. Ik hoor het graag. Lieve groetjes, Nancy
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je hebt 1 omslag gemaakt, dus 1 steek bijgemaakt.
Je breit 2 steken samen, dus 1 steek geminderd Het resultaat is dat het aantal steken gelijk is gebleven. In de terugggaande naald brei je de omslag verdraaid recht of averecht naar gelang het patroon. Je hebt op de plek waar de omslag is een gaatje, het knoopsgat dus. Succes
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |