|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Tinkerbel ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Juli 2008 Status: Offline Points: 758 |
![]() Posted: 20 Oktober 2008 om 10:55 |
Even een uitleg hoe yousendit werkt voor degenen die dit misschien willen gaan gebruiken. Het is een mogelijkheid om (grotere) bestanden makkelijker te sturen. De link blijft 7 dagen beschikbaar om te downloaden en wordt dan inactief, dus hij blijft niet eindeloos op het net hangen. Wat ook een voordeel is, is dat je tot 100MB (ja je leest het goed!!!) per link kunt uploaden. Dit is de site waar het allemaal om draait Je komt nu op het volgende scherm (ik heb in de vakken waar je wat mee moet doen ingevuld wat je moet doen) Als je send it hebt geklikt dan kom je op een volgend scherm. Je moet nu wachten totdat je bestand is geupload (als het een groot bestand is kan dit even duren, maar hij geeft aan hoelang het nog duurt Als je de link wilt downloaden, dan klik je op de link. Je krijgt nu een scherm met daarop de naam van het bestand en een oranje vlak. Je klikt op het oranje vlak en kiest opslaan en hij staat bij jou op de pc!!!! Hoop dat het een beetje duidelijk is, zoniet vraag maar ps. Marliellen nogmaals heel erg bedankt dat je me deze mogelijkheid hebt laten zien. Ben er super blij mee!!!!! |
|
Groetjes
![]() |
|
![]() |
|
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
![]() |
Handige uitleg Tinkerbel!
Denk je dat het 'legaal' genoeg is om de link gewoon op het forum te plaatsen? Groetjes! Veerle |
|
![]() |
|
Tinkerbel ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Juli 2008 Status: Offline Points: 758 |
![]() |
Tja daar zeg je wat |
|
Groetjes
![]() |
|
![]() |
|
ab63 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3217 |
![]() |
heb hem wel opgeslagen bij mijn favo's
|
|
GROETJES ANGELA
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Dit is heel handig,heb het vorig jaar ook geprobeerd,maar toen moest ik registreren en een vast bedrag per maand betalen,heb dat niet gedaan,ging me net iets tever.
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
ik heb het even snel doorgelezen het lijkt me wel makelijk. ik ga er volgende week even goed voor zitten. nu hebben de kinderen vakantie en lopen dus hier rond en dan ben ik snel afgeleid.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
![]() |
Nadat ik jou gevraagd had wat dit betekende ben ik gaan googelen en had het al gevonden (niet meer blon nu). Jouw uitleg echter is hardstikke duidelijk, bedankt hoor!! groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
http://www.yousendit.com/download/Y2orNU1KbWdveE0wTVE9PQ moest even kijken of het werkt,zo te zien is het gelukt. Ik heb deze ook naar Esther gestuurd,puur om te proberen,krijgt zij nu een mail met de link?.Wie weet dat,ik snap het nog niet helemaal |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
corry, ik lees hierboven dat je iets naar mij hebt verstuurd. is dat vandaag geweest? ik heb vandaag nl nog niks ontvangen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Kreeg zelf net de mail,dat het verstuurd is,dus als het goed is heb je nu een mail met de link,even oefenen. Ik kan nu een aantal dingen anders inscannen en makkelijker versturen,mooi werkje voor de winter. |
|
![]() |
|
![]() |
Als je bij het bovenste vakje het emailadres van Esther hebt ingevuld, dan krijgt zij inderdaad een mailtje van yousendit met de link om te downloaden. Handig hè, ook voor mij gaat er een wereld open
![]() |
|
Groetjes
![]() |
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
![]() |
CORRY IK HEB HEM STIEKEM GEDOWNLOAD. WAS BENIEUWD WAT HET WAS EN ZAG TOEN DAT IK HET WEL LEUK VOND. DANK JE WEL |
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
![]() |
moest toch even weten of het goed ging.veel plezier ervan.
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() |
Handige uitleg, Tinkerbel.
Maar kan je ook kijken, wat er dagelijks opstaat of alleen als iemand je een link geeft? En waar moet je dan opklikken om het te kijken? Groeten Creaans. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |