Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenRavelry

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 8>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 16 November 2008 om 11:33
Als jij je hebt aangemeld,dan kan je terug naar ravelry en dan waiting list checker aanklikken.
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 16 November 2008 om 12:29
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Als jij je hebt aangemeld,dan kan je terug naar ravelry en dan waiting list checker aanklikken.


Je meldt je aan met je e-mailadres en krijgt dan vanzelf een uitnodiging toegestuurd. Om te zien hoeveel wachtenden er nog voor je zijn, ga je inderdaad naar de waitinglist checker en ook dan moet je weer je e-mailadres ingeven. Zoals ik nu kan zien, heb jij dus alleen nog maar je e-mailadres kunnen doorgeven en de gemiddelde wachttijd voor het ontvangen van een uitnodiging is momenteel 4 dagen.

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
chantallekuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 341
Direct Link To This Post Posted: 16 November 2008 om 13:32
@ ineke,

Hoe kan dat dan dat wij allen zo lang moeten wachten, en u bent er meteen al aangemeld.Vind t n beetje raar eerlijk gezegt.....Maar goed, kan altijd natuurlijk.

groetjes chantal
Back to Top
Tess View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2006
Status: Offline
Points: 227
Direct Link To This Post Posted: 16 November 2008 om 15:07

@ Chantallekuh.: Ik weet ook niet precies hoe de wachtlijst werkt, volgens mij kijkt de eigenaar ook naar de site flickr, of je daar je werk op hebt staan. Tenminste dat vermoeden heb ik. Ik heb namelijk nooit op de wachtlijst gestaan en kreeg een uitnodiging in mijn mail die ik als "rotzooi" voor een maand of 5 in de prullebak heb gegooid  totdat ik zag dat er hier meer mensen zich aan hadden gemeld, toen ben ik het mailtje gaan opvissen en ik zit er nu al een aardige tijd met veel plezier ! Dus ik hoop voor je dat de wachttijd snel zal verlopen, Groetjes Tess

Liefs Tess
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 16 November 2008 om 15:21
Originally posted by Tess Tess wrote:

@ Chantallekuh.: Ik weet ook niet precies hoe de wachtlijst werkt, volgens mij kijkt de eigenaar ook naar de site flickr, of je daar je werk op hebt staan. Tenminste dat vermoeden heb ik. Ik heb namelijk nooit op de wachtlijst gestaan en kreeg een uitnodiging in mijn mail die ik als "rotzooi" voor een maand of 5 in de prullebak heb gegooid  totdat ik zag dat er hier meer mensen zich aan hadden gemeld, toen ben ik het mailtje gaan opvissen en ik zit er nu al een aardige tijd met veel plezier ! Dus ik hoop voor je dat de wachttijd snel zal verlopen, Groetjes Tess



Dat er eerst naar Flickr wordt gekeken, lijkt me erg onwaarschijnlijk en ondoenlijk voor deze mensen die toch al al hun tijd en meer in Ravelry stoppen. Daarbij heb ik zelf ook pas een flickr account geopend toen ik lid was van Ravelry en dat ben ik al sinds 24/10/2007.

Ik heb ook nog nooit gehoord dat mensen zomaar uitnodigingen hebben gekregen, zonder dat ze daar zelf om hebben gevraagd. Het lijkt me ook een beetje strijdig met hun eigen opvattingen. Misschien heb je jezelf in een onbewaakt ogenblik ooit zelf aangemeld zonder dat je je dat nog herinnert? Ik weet namelijk nog dat Ratlover ooit begonnen is met een topic over Ravelry. Ratlover/Lieke is lid sinds 13/9/2007. Ik heb me toen ook aangemeld en er geruime tijd niets meer van gehoord. Zo lang zelfs dat ik het alweer vergeten was. Ik zie dat jij lid bent geworden op 9 december 2007. Als jij dus dat mailtje al 5 maanden in huis hebt gehad, dan ben je er op de een of andere manier toch aardig snel bij geweest want zo lang bestaat Ravelry eigenlijk nog niet.

Maar misschien dat ze in het hele prille begin deelnemers wel de gelegenheid hebben gegeven om uitnodigingen te sturen naar anderen om mee te doen? Dan zou de uitnodiging van een bekende van je af moeten komen. Common courtesy lijkt me dan dat dat ergens in een e-mail vermeld wordt.

Maar ik weet natuurlijk niet echt hoe het is gegaan, het is ook voor mij maar een hoop giswerk.
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 16 November 2008 om 15:24
Met dit topic is het allemaal ooit begonnen:

http://www.hobbydoos.nl/forum/forum_posts.asp?TID=2535&K W=ravelry

Helaas krijg ik de link niet werkend. Dus even knippen en plakken dan maar.




Groetjes,
Ilona.
Back to Top
grootkoerkamp View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 22 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 457
Direct Link To This Post Posted: 16 November 2008 om 16:08
hoi allemaal ik ben innen gekomen opflickr en daar zag ik afrika staan met sokken en pannelappen en mutsen  ik ben bij goobble binnen gekmen op www ravelrij com  aangemeld toen heb ik de eerste aangeklikt  en toen kreeg ik flickr  en ik dat dat dat de site was  zo doende grtj ineke
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 16 November 2008 om 16:43
Originally posted by grootkoerkamp grootkoerkamp wrote:

hoi allemaal ik ben innen gekomen opflickr en daar zag ik afrika staan met sokken en pannelappen en mutsen  ik ben bij goobble binnen gekmen op www ravelrij com  aangemeld toen heb ik de eerste aangeklikt  en toen kreeg ik flickr  en ik dat dat dat de site was  zo doende grtj ineke



Flickr is een soort openbaar foto-album waar iedereen zijn foto's kan plaatsen en je hebt dat nodig voor Ravelry om je foto's te kunnen plaatsen, hoewel dat in de toekomst nog wel zal veranderen. Het is dus niet Ravelry zelf.
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
leaf View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 22
Direct Link To This Post Posted: 19 November 2008 om 13:44

Ik ben al een tijd lid van Ravelry en ik blijf het leuk vinden. Ik heb hier al een paar keer gelezen dat mensen moeite hebben met de Engelse taal. Dat heb ik ook, maar er zijn genoeg Nederlandse groepen. Dus dat hoeft geen probleem te zijn. Ik heb al zoveel geleerd en ideeen opgedaan, ik heb alleen helaas zo weinig tijd om ze uit te voeren

groeten marjolein
Back to Top
leaf View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 22
Direct Link To This Post Posted: 19 November 2008 om 13:45
Ik zag dat iemand mijn avatar 'gestolen' heeft. En dat ik als nieuweling aangemeld staat, terwijl ik toch al een tijd lid ben. Word je misschien geschrapt als je niet vaak berichten achterlaat?
groeten marjolein
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 19 November 2008 om 18:33
Stelen doen we hier niet hoorDat je nog newbie bent heeft te maken met het aantal berichtjes en niet hoelang je al lid bent.Bij mijn weten worden leden niet geschrapt,anders had je opnieuw lid moeten worden,en je kan met je oude naam gewoon verder.
Back to Top
marjolein24 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 15 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 642
Direct Link To This Post Posted: 19 November 2008 om 19:02

Originally posted by Jenlon Jenlon wrote:

Originally posted by grootkoerkamp grootkoerkamp wrote:

hoi allemaal ik ben innen gekomen opflickr en daar zag ik afrika staan met sokken en pannelappen en mutsen  ik ben bij goobble binnen gekmen op www ravelrij com  aangemeld toen heb ik de eerste aangeklikt  en toen kreeg ik flickr  en ik dat dat dat de site was  zo doende grtj ineke



Flickr is een soort openbaar foto-album waar iedereen zijn foto's kan plaatsen en je hebt dat nodig voor Ravelry om je foto's te kunnen plaatsen, hoewel dat in de toekomst nog wel zal veranderen. Het is dus niet Ravelry zelf.

Je kan ook zonder Flickr foto's plaatsen op Ravelry hoor! bv vanaf je eiegn computer of vanaf PIcasa ........

Marjolein
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 19 November 2008 om 19:59

????????????????????????????????......ik heb me aangemeld.....en hoefde

niet te wachten ben meteen lid geworden   ???????????????  of niet???????????

ik begrijp er niets meer van

groetjes geesje
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 19 November 2008 om 20:51
Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Originally posted by Jenlon Jenlon wrote:

Originally posted by grootkoerkamp grootkoerkamp wrote:

hoi allemaal ik ben innen gekomen opflickr en daar zag ik afrika staan met sokken en pannelappen en mutsen  ik ben bij goobble binnen gekmen op www ravelrij com  aangemeld toen heb ik de eerste aangeklikt  en toen kreeg ik flickr  en ik dat dat dat de site was  zo doende grtj ineke



Flickr is een soort openbaar foto-album waar iedereen zijn foto's kan plaatsen en je hebt dat nodig voor Ravelry om je foto's te kunnen plaatsen, hoewel dat in de toekomst nog wel zal veranderen. Het is dus niet Ravelry zelf.

Je kan ook zonder Flickr foto's plaatsen op Ravelry hoor! bv vanaf je eiegn computer of vanaf PIcasa ........



Klopt. Ik wilde het alleen niet nog ingewikkelder maken dan het voor sommige mensen al lijkt te zijn
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 November 2007
Status: Offline
Points: 2403
Direct Link To This Post Posted: 19 November 2008 om 20:51
Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Originally posted by Jenlon Jenlon wrote:

Originally posted by grootkoerkamp grootkoerkamp wrote:

hoi allemaal ik ben innen gekomen opflickr en daar zag ik afrika staan met sokken en pannelappen en mutsen  ik ben bij goobble binnen gekmen op www ravelrij com  aangemeld toen heb ik de eerste aangeklikt  en toen kreeg ik flickr  en ik dat dat dat de site was  zo doende grtj ineke



Flickr is een soort openbaar foto-album waar iedereen zijn foto's kan plaatsen en je hebt dat nodig voor Ravelry om je foto's te kunnen plaatsen, hoewel dat in de toekomst nog wel zal veranderen. Het is dus niet Ravelry zelf.

Je kan ook zonder Flickr foto's plaatsen op Ravelry hoor! bv vanaf je eiegn computer of vanaf PIcasa ........

Inderdaad Marjolein, maar dit is nog wel vrij vers hoor. Zag het laatst ook.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 19 November 2008 om 20:55
Originally posted by Dikky Dikky wrote:

Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Originally posted by Jenlon Jenlon wrote:

Originally posted by grootkoerkamp grootkoerkamp wrote:

hoi allemaal ik ben innen gekomen opflickr en daar zag ik afrika staan met sokken en pannelappen en mutsen  ik ben bij goobble binnen gekmen op www ravelrij com  aangemeld toen heb ik de eerste aangeklikt  en toen kreeg ik flickr  en ik dat dat dat de site was  zo doende grtj ineke



Flickr is een soort openbaar foto-album waar iedereen zijn foto's kan plaatsen en je hebt dat nodig voor Ravelry om je foto's te kunnen plaatsen, hoewel dat in de toekomst nog wel zal veranderen. Het is dus niet Ravelry zelf.

Je kan ook zonder Flickr foto's plaatsen op Ravelry hoor! bv vanaf je eiegn computer of vanaf PIcasa ........

Inderdaad Marjolein, maar dit is nog wel vrij vers hoor. Zag het laatst ook.




Uploaden vanaf mijn eigen computer is me nog steeds niet gelukt en picasa vind ik ook niet erg prettig in het gebruik. Dus ik doe het voorlopig nog maar even met Flickr.
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
marjolein24 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 15 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 642
Direct Link To This Post Posted: 19 November 2008 om 22:05
Ik vind het via Picasa wel makkelijk..... maar ja het is maar wat gewend bent.
Marjolein
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 20 November 2008 om 01:10

Originally posted by leaf leaf wrote:

Ik zag dat iemand mijn avatar 'gestolen' heeft. En dat ik als nieuweling aangemeld staat, terwijl ik toch al een tijd lid ben. Word je misschien geschrapt als je niet vaak berichten achterlaat?

Er staat dat je al lid bent van september 2007 dus helemaal niet geschrapt. Newbie heeft zoals Corry als zei te maken met het feit dat minder dan 50 berichten geplaatst heb in de tijd dat je al hobbydoos bent.

Wat de avatar betreft. De avatars die de Hobbydoos zelf voorstelt zijn door iedereen te gebruiken als je zo een avatar neemt is altijd de kans dat er iemand anders dezelfde uitkiest. Als je een persoonlijk avatar oplaat zoals persoonlijke foto, tekening, werkstukje deze kun je niet zomaar kopieren. Kost alleen een beetje meer tijd om hem aan te maken.  Hier hebben al verschillende toppics gelopen waarin werd uitgelegd hoe dat moet

Line

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
Tess View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2006
Status: Offline
Points: 227
Direct Link To This Post Posted: 20 November 2008 om 12:06
Originally posted by Jenlon Jenlon wrote:

Originally posted by Tess Tess wrote:

@ Chantallekuh.: Ik weet ook niet precies hoe de wachtlijst werkt, volgens mij kijkt de eigenaar ook naar de site flickr, of je daar je werk op hebt staan. Tenminste dat vermoeden heb ik. Ik heb namelijk nooit op de wachtlijst gestaan en kreeg een uitnodiging in mijn mail die ik als "rotzooi" voor een maand of 5 in de prullebak heb gegooid  totdat ik zag dat er hier meer mensen zich aan hadden gemeld, toen ben ik het mailtje gaan opvissen en ik zit er nu al een aardige tijd met veel plezier ! Dus ik hoop voor je dat de wachttijd snel zal verlopen, Groetjes Tess



Dat er eerst naar Flickr wordt gekeken, lijkt me erg onwaarschijnlijk en ondoenlijk voor deze mensen die toch al al hun tijd en meer in Ravelry stoppen. Daarbij heb ik zelf ook pas een flickr account geopend toen ik lid was van Ravelry en dat ben ik al sinds 24/10/2007.

Ik heb ook nog nooit gehoord dat mensen zomaar uitnodigingen hebben gekregen, zonder dat ze daar zelf om hebben gevraagd. Het lijkt me ook een beetje strijdig met hun eigen opvattingen. Misschien heb je jezelf in een onbewaakt ogenblik ooit zelf aangemeld zonder dat je je dat nog herinnert? Ik weet namelijk nog dat Ratlover ooit begonnen is met een topic over Ravelry. Ratlover/Lieke is lid sinds 13/9/2007. Ik heb me toen ook aangemeld en er geruime tijd niets meer van gehoord. Zo lang zelfs dat ik het alweer vergeten was. Ik zie dat jij lid bent geworden op 9 december 2007. Als jij dus dat mailtje al 5 maanden in huis hebt gehad, dan ben je er op de een of andere manier toch aardig snel bij geweest want zo lang bestaat Ravelry eigenlijk nog niet.

Maar misschien dat ze in het hele prille begin deelnemers wel de gelegenheid hebben gegeven om uitnodigingen te sturen naar anderen om mee te doen? Dan zou de uitnodiging van een bekende van je af moeten komen. Common courtesy lijkt me dan dat dat ergens in een e-mail vermeld wordt.

Maar ik weet natuurlijk niet echt hoe het is gegaan, het is ook voor mij maar een hoop giswerk.

Ik heb geen idee hoe of wie of wat me heeft aangemeld. Ik weet in ieder geval wel zeker dat ik het zelf niet ben geweest aangezien ik echt nog nooit van Ravelry gehoord had voor dat ik het topic hier op hobbydoos las en me het weggegooide berichtje herinnerde. Volgens mij waren er inderdaad nog niet zoveel mensen toen. 

Ze schrijven:

"We are inviting people in bits and pieces- not because we want it to be exclusive but because we only have one Casey code monkey to keep up with updates and bugs! We are still building the site and do not want it to blow up on you guys. So if you do post about Ravelry on your blog, please let everyone know we are adding new folks as quickly as we can from the invitation waiting list... we want to include everyone! Once you are signed up, you can check how we are progressing with your invite here. Everyone really is welcome on Ravelry!

Waarschijnlijk zal ik er wel nooit achterkomen hoe dit gegaan is, maar dat is ook niet belangrijk toch ? Het is alleen maar leuk dat het zo'n succes is !

Liefs Tess
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 20 November 2008 om 12:43
Gelijk heb je!!!

Ik heb mijn uitnodigingsmail niet meer maar volgens mij heb ik hetzelfde antwoord  gehad.

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns