|
Reageer ![]() |
Autheur | |
margaret ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 16 December 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1 |
![]() Posted: 16 December 2008 om 20:56 |
Hallo
vroeger op de lagere school heb ik gennepen geleerd, dit was een speciale apparaat, en daar maakte je hele mooie sjaals of andere dingen mee. Echter ik kan nergens meer iets terugvinden over gennep, ja alleen een plaatsnaam. Is er iemand die hier nog iets van weet, of waar je deze soort naald kan kopen, het zijn 2 ijzeren pinnen met een houder dus eigenlijk lijkt het op een kattepult. Ben heel erg benieuwd of hier nog iets over te vinden is, ik heb het voor het laatst ongeveer 40 jaar geleden gedaan.
groeten margaret |
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() |
Margaret, ik denk dat je een gympnaald bedoeld. En als ik me goed herinner is daar al eens een onderwerp van geweest hier, dus misschien even bij zoeken kijken. gr irene
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
Petra T. ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 737 |
![]() |
Renske heeft een guimpenaald te koop. En een patroon van een sjaal erbij.
|
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |